دنیس اکرت، چهارمین ایرانی تاریخ هامبورگ؟

تهران-ایرنا- دنیس اکرت، مهاجم ایرانی - آلمانی تیم رویال یونیون بلژیک مورد توجه باشگاه هامبورگ قرار گرفته است.

به گزارش عصر جمعه ایرنا، اولین بار نام دنیس اکرت مهاجم ایرانی آلمانی- را زمانی شنیدیم که عضو باشگاه سلتاویگو در لالیگا بود. او هر چند بازی‌های کمی برای سلتا در سطح اول فوتبال باشگاهی اسپانیا انجام داد، اما نامش سر زبان‌ها افتاد.

اکرت بعد از پایان همکاری با سلتاویگو راهی هلند شد و پیراهن اکسلسیور را پوشید. او چند گل حساس برای اکسلسیور در اردیویژه به ثمر رساند و سپس به آلمان برگشت تا پیراهن اینگولشتات را بر تن کند. ۳ فصل بازی برای اینگولشتات در سطح دوم و سوم باشگاهی در آلمان باعث شد تا اکرت مورد توجه رویال یونیون سنت‌گیلوسی در سوپرلیگ بلژیک قرار بگیرد.

اکرت که برادرزاده آناهیتا درگاهی بازیگر ایرانی نیز هست، طی ۲ فصل و انجام ۵۹ بازی برای تیم بلژیکی موفق شده ۱۳ گل وارد دروازه رقبا کند. او این فصل در مقدماتی لیگ اروپا و در ۲ بازی رفت و برگشت ۲ بار دروازه لوگانوی سوئیس را باز کرد و سپس در لیگ کنفرانس اروپا هم مقابل اینتراخت فرانکفورت یک گل زد. در لیگ بلژیک هم اکرت توانست ۸ گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کند.

دنیس اکرت، چهارمین ایرانی تاریخ هامبورگ؟

در پایان لیگ بلژیک، رویال یونیون بعد از کلوب بروژ در رده دوم جدول ایستاد و نتوانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. این تیم با توجه به کسب رتبه دوم می‌تواند در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند و در صورت موفقیت، در این تورنمنت مهم حاضر شود.

با این حال باشگاه پرسابقه و مشهور هامبورگ برای جذب اکرت اقدام کرده و شاید این مهاجم بعد از مهدی مهدوی‌کیا، وحید هاشمیان و رسول خطیبی؛ تبدیل به چهارمین بازیکن ایرانی این باشگاه شود. هامبورگ فصل قبل را در بوندسلیگای ۲ گذراند و با کسب رتبه چهارم نتوانست به سطح اول فوتبال باشگاهی در آلمان برگردد. باید دید آیا اکرت در بلژیک می‌ماند و در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا شرکت می‌کند یا راهی بوندسلیگای ۲ و باشگاه هامبورگ می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha