۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۴۴
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85496467
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویکرد مردمی شهید رییسی او را در اذهان ماندگار کرد

۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۴۴
کد خبر: 85496467
رویکرد مردمی شهید رییسی او را در اذهان ماندگار کرد

اهواز _ ایرنا _ دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان خوزستان با اشاره به نگاه و رویکرد مردمی رییس جمهور شهید، گفت: این نگاه و رویکرد، آیت‌الله رییسی را برای همیشه در ذهن ملت ماندگار می کند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام کریم سلطانی روز شنبه در آیین رونمایی از پوستر رویداد آموزشی بهار صحنه در اهواز با اشاره به اینکه هر اقدامی که آمیخته به حضور مردم باشد کاری بزرگ است، اظهار کرد: آیت‌الله رییسی با تمام وجود به مردم اعتقاد داشت و آن‌ها را خلیفه خدا می‌دانست که این نوع نگاه به مردم، مقدس و قابل توجه است.

وی افزود: هنرمند متعهد امروز باید کار هنری و محتوای تئاتری تولید کند که بتواند گفتمان شهید رییسی و شهید سلیمانی را زنده نگه دارد.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان خوزستان در ادامه بر توجه به نام شهدا در همه امور تاکید کرد و افزود: حیات شهدا چه حیات مادی و چه حیات معنوی آنان، ویژه است چرا که موانع را از سر راه برمیدارد و مسیر رسیدن به هدف را هموار می‌سازد.

وی به هنرمندان توصیه کرد از سختی کارهای مردمی ابایی نداشته و با هنر خود از نعمت انقلاب اسلامی که دشمنان قسم خورده در صدد نابودی آن هستند کار هنری و فرهنگی انجام دهند.

سلطانی یادآور شد: هیچکسی نمی‌تواند آنطور که هنرمندان در بیان و ارسال مفاهیم به مخاطب تبحر و تاثیرگذاری دارند موثر واقع شود.

وی خطاب به هنرمندان توضیح داد: برای انقلاب اسلامی کارکنید و چرتکه نیندازید چراکه قطعا شهدا حیاتشان کارساز است و مزد و پاداش ویژه‌ای خواهند داد.

در پایان این آیین با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، رییس حوزه هنری استان و دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان پوستر رویداد بهار صحنه رونمایی شد.

این رویداد آموزشی به همت حوزه هنری در پنج شهر خوزستان شامل دزفول، شادگان، امیدیه، مسجدسلیمان و ماهشهر و با هدف کشف و تقویت استعدادهای موجود در زمینه هنر نمایش برگزار از ۲۰ تا ۲۵ خردادماه در شهرهای هدف برگزار می‌شود و پس از برگزاری دوره پنج روزه مقدماتی و غربالگری، هنرجویان مستعد به دوره‌های پیشرفته به پایتخت معرفی می‌شوند.


 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha