۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۵۸
کد خبر: 85496640
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آل‌کثیر: مس رفسنجان بهترین عملکرد خود را در «فینال» نشان داد

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم مقابل مس رفسنجان گفت: تیم مس بهترین بازی فصل خودش را مقابل ما انجام داد و کار را به شخصه برای من خیلی سخت کرد.

به گزارش شنبه‌شب ایرنا، عیسی آل‌کثیر در حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر، دیدار پایان سرخپوشان برابر مس رفسنجان را «فینال» خواند و اظهار داشت: خیلی استرس داشتیم و این مسئله بازی را سخت کرده بود. خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم. ورزشگاه برای جشن قهرمانی پر شد و این مایه خوشحالی ماست.

وی با تمجید از عملکرد شاگردان محرم نویدکیا در مس رفسنجان نیز ادامه داد: مس رفسنجان بهترین بازی را ارائه داد و کار را به شخصه برای من خیلی سخت کرد.

پرسپولیس امشب در ورزشگاه آزادی و در حضور گسترده هوادارانش پذیرای تیم سخت‌کوش مس رفسنجان بود و در نهایت به برتری یک بر صفر رسید و با ۶۸ امتیاز قهرمان شد.

با پایان رقابت‌های لیگ بیست و سوم فوتبال ایران تیم پرسپولیس تهران با کسب ۶۸ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و استقلال نیز با ۶۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. تیم سپاهان اصفهان نیز با کسب ۵۷ امتیاز به عنوان سوم رسید. پرشورهای تبریزی نیز در این لیگ ۵۴ امتیاز کسب کردند و در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

در پائین جدول نیز تیم صنعت نفت آبادان و پیکان به لیگ آزادگان سقوط کردند تا لیگ ایران از وجود برزیل آبادان و خودروسوران محروم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha