۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۶
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85497103
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

کشف ۲۶ تُن برنج احتکاری و دستگیری مامور قلابی در تهران

تهران بزرگ- ایرنا- رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف و توقیف ۲۶ تُن برنج احتکاری در جنوب شهر خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی افشاری روز یکشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس با رصد های اطلاعاتی و پالایش اطلاعات به دست آمده موفق به شناسایی یک انبار کالا در جنوب تهران شدند؛ بررسی های ماموران نشان از این داشت انبار کالا حاوی مقادیر فراوانی برنج خارجی احتکار شده بوده که مدت طولانی در این انبار کالا تخلیه و دپوی شده است.

وی با اشاره به کشف ۲۶ تُن برنج احتکاری از قبیل برنج پاکستانی، هندی و برنج بی‌دانه به ارزش ۱۶ میلیارد ریال، با هماهنگی های قضایی اشاره کرد و ادامه داد: مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و به خصوص کسانی که کالاهای اساسی را برای افزایش قیمت و دریافت سود بیشتر احتکار می‌کنند، همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

دستگیری ضارب شهروند در محله زمزم

همچنین معاون اجتماعی پلیس اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری که با استفاده از سلاح سرد شهروندی را در مصدوم کرده بود، خبر داد و گفت: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران چندی پیش خبری را در خصوص قدرت نمایی اراذل و اوباش با استفاده از سلاح سرد و ضرب و جرح شهروندی که در حال تردد بوده دریافت کردند.

سرگرد محمد زیدی افزود: ماموران پایگاه دهم با تحقیقات پلیسی مخفی‌گاه متهم را در محله زمزم تهران شناسایی و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند.

وی اعلام کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با افرادی که قصد برهم زدن نظم عمومی شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کشف ۲۶تُن برنج احتکاری و دستگیری مامور قلابی در تهران

نقره داغ شدن مامور قلابی در تهران نو

از سوی دیگر سرکلانتر ششم پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد و گفت: عوامل گشت کلانتری ۱۱۴ غیاثی، حین گشت‌زنی در محدوده حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید در حال تردد که دارای آژیر و گردان نصب شده پشت شیشه بود و در ترافیک سنگین از آن استفاده می‌کرد، مشکوک شدند.

سرگرد رسول بهرامی ادامه داد: ماموران جهت بررسی موضوع، خودروی وی را متوقف کرده و از راننده خودرو مدارک هویتی و مجوز نصب ادوات منصوب را جویا شدند که پس از بررسی مدارک هویتی مشخص شد کارت شناسایی کپی شده به صورت رنگی بوده و آژیر و گردان نصب شده بر روی خودرو به صورت مصوب نبوده و از بازارهای غیرمجاز تهیه شده است.

وی تاکید کرد: در بررسی اولیه از خودرو متهم ۲ دستگاه بی سیم و حکم ماموریت جعلی کشف شده و در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر غصب عناوین اعتراف کرد.

سرهنگ بهرامی گفت: متهم جهت بررسی های بیشتر به همراه خودرو و وسایل کشف شده، به کلانتری منتقل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha