جزئیات فرآیند جذب نیروهای معاونت پرورشی در مدارس غیردولتی فارس

شیراز - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: فرآیند جذب و بکارگیری نیروی انسانی حوزه معاونت پرورشی در مدارس غیردولتی فارس با شناسایی افراد علاقه‌مند و توانمند دارای ویژگی‌های مقرر در شیوه نامه از طریق موسسان این مدارس به اداره آموزش و پرورش محل خدمت خود آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، فرشید قاسمی روز یکشنبه با اعلام این خبر، افزود: به همین منظور کارگروه استانی ساماندهی و بکارگیری معاون پرورشی، مشاور و مربی تربیتی مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش فارس تشکیل شد.

وی اظهارکرد: این افراد پس از شناسایی و معرفی، از سوی کارگروه ارزیابی مورد مصاحبه تخصصی قرار می‌گیرند.

قاسمی بیان کرد: موسسان مدارس غیر دولتی تا ۲۰ خردادماه فرصت دارند، افراد علاقه‌مند و واجد شرایط را به اداره محل خدمت خود معرفی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: پذیرفته شدگان پس از گذراندن مراحل گزینشی خود، در کارگاه‌های توانمند سازی معاونت پرورشی و فرهنگی و اداره مشارکت‌های مردمی نیز شرکت می‌کنند و پس از کسب نمره مطلوب در آزمون پایانی در مدارس غیر دولتی مشغول به کار می‌شوند.

وی اظهارکرد: جذب و به کارگیری نیروی انسانی توانمند و علاقه‌مند مرتبط با حوزه پرورشی و فرهنگی در مدارس غیر دولتی باید با نظارت کارشناسی انجام شود.

قاسمی اضافه کرد: عمق بخشی به باورهای دینی و انقلابی از ماموریت‌های اصلی حوزه پرورشی است و فعالیت‌ها باید به این سمت، سوق یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه وظیفه مدرسه تنها انتقال دانش به دانش آموزان و تربیت نیست، ادامه داد: کادر پرورشی مدرسه از عوامل مهم رشد اجتماعی دانش‌آموزان است و فرایندی را که والدین در خانواده برای تربیت دانش آموزان آغاز کرده‌ اند به سرانجام می‌رساند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha