حضرت امام عارفی اهل ذکر و فیلسوفی صاحب  رای بود

بوشهر- ایرنا- مسوول نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه گفت: امام فقیهی زبردست، فیلسوفی صاحب رای، عارف، اهل ذکر، دارای بینش باز و مسلط بر سیاست و اوضاع و احوال دنیا بود و فراتر از زمان و مکان را می‌دید.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمد دولتخواه روز دوشنبه در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مصلی شهدای محراب بندر دیر، اظهارکرد : امام خمینی (ره) در عصر حاضر که مسلمانان در اوج ذلت و خاری بودند، چنان عزتی به اسلام و مسلمانان و تشیع بخشید که شاهد این عزت و سرافرازی در تمام کره خاکی هستیم.

وی بیان اینکه امام برای رسیدن به هدف راه مبارزه را انتخاب کرد و برای هر مصیبتی آماده شده بود افزود: امام میلیون‌ها شیعه پای کار و بسیجی داشت که با عشق و علاقه خود را زیر تانک می‌انداختند و روی مین و جلوی آتش می‌رفتند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه یادآورشد: تاریخ و تجربه نشان داده است که ایمان امام به مردم بر اساس حق و حقیقت بوده است.

دولتخواه ادامه داد: امام خمینی (ره) انقلابی را برای ما به ارث گذاشت که هر جای دنیا می‌رویم به آن افتخار می‌کنیم و در ۴۵ سال گذشته در عرصه‌های مختلف عزت و اقتدار خود را به دنیا ثابت کردیم.

وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه ما در قبال امام (ره) شناخت او و سپس شناساندن امام به دیگران است، ادامه داد: عده‌ای به دنبال تحریف شخصیت و راه امام (ره) هستند که باید هوشیار باشیم.

دولتخواه با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات و انتخابی در تراز رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی، ابراز کرد: اگر کوتاهی کنیم ممکن است نااهلان بار دیگر بر کشور مسلط شوند. خود را برای انتخابات پرشور آماده کنیم.

وی تصریح کرد: هر جا گوش به فرمان رهبری بودیم و از ولایت فقیه تبعیت کردیم موفق شدیم و هر جا از ولی فقیه پیروی نکردیم، خسارت دیدیم.

دولتخواه اضافه کرد: مقام معظم رهبری بعد از ۳۵ سال از ارتحال امام (ره) چنان کشتی انقلاب را در دریاهای متلاطم هدایت می‌کند که بارزترین آن در روزهای اخیر دیدیم.

وی گفت: باید قدردان نعمت رهبری امام خامنه‌ای، جمهوری اسلامی، انقلاب، امام، شهدا و مسئولان مخلص باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha