استاندار: ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان با تشکیل هسته‌های فناور به فعلیت می‌رسد

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت فناوری و بیان اینکه ظرفیت‌های استان با تشکیل هسته‌های فناور به فعلیت می‌رسد، گفت: هسته‌های فناور باید در بخش‌های مختلف صنعت، معدن و کشاورزی تشکیل شود تا با ارائه بهترین راهکارها شاهد به فعلیت رساندن ظرفیت‌های موجود باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی روز دوشنبه در جلسه بررسی تحقق شعار سال ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، شهیدان والامقام قیام خونین ۱۵ خرداد و شهدای خدمت بویژه رییس جمهور شهید اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی از شاگردان مکتب امام خمینی (ره) محسوب می‌شدند و همچون او با یک روحیه جهادی پا به عرصه میدان گذاشتند.

وی ادامه داد: مردم را باید در بخش‌های مختلف بویژه کشاورزی مشارکت دهیم و کار را برای آنان تسهیل کنیم چرا که حضور مردم در میدان موجب موفقیت در هر کاری می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: زمانی که به خداوند متعال تکیه کنیم هیچ مانعی برای خدمت به مردم و پیشرفت وجود ندارد.

وی افزود: امام خمینی (ره) در حالی مبارزه را علیه ظلم آغاز کرد که تمام دنیا به ۲ ابرقدرت متصل بودند اما بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران این مناسبات را بر هم زد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha