۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85498670
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مجتمع بندری نگین بوشهر قابلیتی مهم برای سرمایه گذاران بخش خصوصی دارد

بوشهر- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: مجتمع بندری نگین بوشهر جاذبه و ظرفیت های مهمی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی دارد که تاکنون استقبال خوبی از آن شده است.

به گزارش ایرنا علی باستین روز سه شنبه در نشست با مسوولان اقتصادی استان بوشهر اظهار کرد: مجتمع بندری نگین بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم در عرصه تجارت دریایی و امور اقتصادی است که مورد استقبال سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار دارد.

وی افزود: ظرفیت‌های بنادر استان بوشهر به ویژه مجتمع بندری نگین یکی از اصلی‌ترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های صنعتی، خدماتی و صادراتی است.

باستین تصریح کرد: قوانین مزیت‌دار مناطق ویژه و آزاد و تنوع قراردادهای اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، سرمایه‌گذاری در مجتمع بندری نگین را بسیار جذاب کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر ادامه داد: با توجه به ساحلی بودن استان بوشهر، بنادر می‌توانند به‌عنوان پیشران توسعه و پیشرفت منطقه عمل کنند، ازاین‌رو برنامه‌های متعددی برای توسعه، نوسازی، تجهیز و بهسازی بنادر توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حال اجرا است .

باستین یادآورشد: این مجتمع بندری با توجه به ظرفیت‌های آن در ابعاد گوناگون می‌تواند به اصلی‌ترین دروازه تامین کالاهای مورد نیاز بوشهر و استان‌های مرکز کشور تبدیل شود.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت سیلو و انبارهای لازم و تردد کشتی‌های مختلف از جمله شناورهای حامل نهاده‌های دامی به مجتمع بندری نگین، استان بوشهر به‌زودی به انبار و پشتیبان صنایع مختلف استان‌های همسایه تبدیل خواهد شد.

باستین افزود: برای تضمین امنیت سرمایه‌گذاری و تشویق کارآفرینان، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با انعقاد قراردادهای بلندمدت، اطمینان خاطر کافی را به متقاضیان خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha