نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع: مردم دشت ورامین ولایتمداری را با خون خود به اثبات رساندند

پیشوا- ایرنا- نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع راهپیمایان سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد شهرستان پیشوا گفت: مردم دشت ورامین ولایتمداری خود را در قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ با نثار خون خویش به اثبات رساندند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدضیاالدین آقاجانپور روز سه‌شنبه گفت: مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک با درک صحیح از شرایط زمانه و با بصیرت و شناخت، به هنگام وارد عرصه دفاع از مرجعیت و ولایت شده و در آزمون عملی حماسه ۱۵ خرداد را رقم زدند تا در تاریخ انقلاب جاودانه شوند.

نماینده ولی فقیه: مردم دشت ورامین ولایتمداری را با خون خود به اثبات رساندند

وی با اشاره به وقایع ۱۵ خرداد سال ۴۲ اظهار داشت: امام راحل در مدرسه فیضیه قم، خطاب به شاه اظهار داشتند که ای آقای شاه دست از این کار بردار و کاری نکن مردم شما را از کشور بیرون کنند و در آن سخنرانی اعلام کردند که تمام گرفتاری های مردم از آمریکا ، انگلیس و اسرائیل است.

وی اظهار داشت: مردم دشت ورامین و شهرستان پیشوا با سر دادن شعار لبیک یا حسین، اعلام کردند که ما از اسلام ناب محمدی و اسلام علوی در مقابل اسلام آمریکایی دفاع می کنیم و تا پای جان پای آن ایستاده‌ایم.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان پیشوا در ۱۵ خرداد سال ۴۲ از صحن مطهر امام زاده جعفر(ع) در حالی که عزادار شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بودند، حرکت خود را آغاز کردند و مردم روستاهای اطراف و شهر ورامین با آنان همراه شدند تا به دفاع از مرجعیت بروند و در منطقه باقر آباد با شعار یا مرگ یا خمینی (ره) توسط گلوله های رژیم شاهنشاهی به خاک و خون کشیده شدند.

نماینده ولی فقیه: مردم دشت ورامین ولایتمداری را با خون خود به اثبات رساندند

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی بیان داشت: مردم این دیار در دفاع مقدس نیز بیش از ۳۳۵ شهید تقدیم نظام و انقلاب کردند تا ثابت کنند دنباله رو شهدای ۱۵ خرداد هستند .

وی تأکید کرد: پیام مردم دیار ۱۵ خرداد ، پیام شهدای انقلاب ، پیام رئیس جمهور شهید و همراهان شهید ایشان این است که برای دفاع از اسلام و قرآن ایستاده ایم و ایستادگی خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه: مردم دشت ورامین ولایتمداری را با خون خود به اثبات رساندند

آقاجانپور تصریح کرد: مسیر حرکت امروز ما، همان راه امام حسین (ع) که امتداد آن به امام راحل و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب ختم می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در تیرماه امسال گفت: قطعا مردم ایران بار دیگر با حضور پر شور خود در انتخابات و برگزیدن فرد صالح که ادامه دهنده مسیر خدمت رئیس جمهور شهید است، حماسه دیگری خلق کرده و دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را مایوس می‌کنند.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha