۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85498749
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پدر شهیدان "قمری" در تویسرکان آسمانی شد

۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۰
کد خبر: 85498749
پدر شهیدان "قمری" در تویسرکان آسمانی شد

همدان-ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: مرحوم خادم الحسین(ع) حاج حاتم قمری پدر بزرگوار ۲ شهید والامقام در شهرستان تویسرکان به فرزندان شهیدش پیوست و آسمانی شد.

مجید صفدریان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحوم «حاج حاتم قمری» پدر شهیدان «حمید» و «حامد» قمری از شهدای دفاع مقدس از شهرستان تویسرکان استان همدان به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهید خود پیوست.

وی ادامه‌ داد: پیکر پاک این پدر وارسته امروز سه‌شنبه ۱۵ خرداد ماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح از درب منزل با حضور پرشور مردم شهید پرور،مسئولین شهرستان، رئیس و کارکنان بنیاد شهید به سمت مزار ابدیش واقع در گلزار شهدای امامزاده‌ اسماعیل سرابی تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید حمید قمری متولد ۱۳۴۵ در سال ۱۳۶۷ در منطقه مرصاد و شهید حامد قمری متولد ۱۳۴۷ نیز در سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی فاو به درجه شهادت نائل آمد.

شهید حامد قمری نیز چهارم اسفند ۱۳۴۷ چشم به جهان گشود و در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۶۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و رئیس بنیاد شهید شهرستان تویسرکان در پیام های خود فقدان این پدروالامقام و خادم اهلبیت عصمت و طهارت را به خانواده شهیدان قمری و جامعه ایثارگری شهرستان تسلیت و تعزیت گفتند.

استان همدان نزدیک به هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و حدود هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم اهداف والای انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha