تغییر ساعت فعالیت متروی تهران از ۱۶ خرداد

تهران بزرگ - ایرنا - مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: از فردا چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ متروی تهران یک ساعت زودتر کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایرنا از شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، هادی زند روز سه شنبه با بیان اینکه فعالیت مترو تهران و حومه از ۱۶ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳ به دلیل تغییر ساعت ادارات تغییر خواهد کرد، افزود: در این مدت سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری (یعنی خطوط ۶، ۴، ۳، ۲، ۱و۷) از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴:۳۰ بامداد، پنجشنبه ها از ساعت ۵:۳۰ و روزهای جمعه از ساعت ۶:۰۰ صبح آغاز می‌شود و در تمامی خطوط تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: ساعت کاری مترو در خط پنج از شنبه تا چهارشنبه از گلشهر به سمت تهران از ساعت ۴:۳۰ و از تهران به سمت گلشهر از ساعت ۵:۳۰ آغاز می‌شود.

به گفته مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، سرویس‌دهی در روزهای جمعه نیز در این خط همانند خطوط درون‌شهری از ساعت ۶:۰۰ صبح آغاز خواهد شد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، سرویس‌دهی در خط پرند بدون تغییر و طبق زمانبندی قبلی ادامه خواهد داشت.

برنامه‌ریزی ناوگان اتوبوسرانی برای تغییر ساعات کاری ادارات

همچنین روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: از ۱۶ خرداد ماه همزمان با تغییر ساعت فعالیت ادارات دولتی، خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی نیز تغییر خواهد کرد.

براین اساس خطوط تندرو اتوبوسرانی به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان است و زمان فعالیت‌ اتوبوس‌های سایر خطوط به گونه‌ای تنظیم می‌شود که با ساعت کاری اعلام شده هماهنگ باشد.

همچنین در ساعات پیک که ۶ صبح و ۱۳ بعد از ظهر است با توجه به افزایش حجم مسافران در این ساعات، با برنامه ریزی‌های انجام شده خدمات‌رسانی در این ساعات افزایش می‌یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha