۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۷
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85498965
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وقوع سه حادثه با ۱۱ مصدوم در اصفهان

۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۷
کد خبر: 85498965
وقوع سه حادثه با ۱۱ مصدوم در اصفهان
عکس آرشیوی است

اصفهان- ایرنا- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از رخداد سه حادثه تصادف و غرق‌شدگی با ۱۱ مصدوم در این استان خبر داد و گفت: این حوادث منجر به فوت حادثه‌دیدگان نشد.

عباس عابدی شامگاه سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین حادثه با واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در ساعت ۱۶:۲۶ دقیقه امروز رخ داد.

وی اظهار کرد: در این حادثه که در اتوبان خلیج فارس روبروی مسجدالکعبه رخ داد پنج نفر شامل یک مرد، یک نوجوان پسر و سه زن مصدوم شدند.

به گفته وی مصدومان این حادثه با اعزام ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان انتقال یافتند.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از حادثه دوم در ساعت ۱۸:۱۱ دقیقه امروز بر اثر برخورد خودروی پراید با گاردریل در جاده دهاقان- شهرضا خبر داد و گفت: پنج مصدوم این حادثه شامل یک‌ مرد، ۲ زن و ۲ کودک به بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا منتقل شدند.

وی سومین حادثه را نجات یک پسر ۱۷ ساله از غرق‌شدن در استخر شنای شهرستان تیران و کرون اعلام کرد و گفت: مصدوم این حادثه با اعزام یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان بهنیای تیران انتقال یافت.

به گزارش ایرنا، اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه امداد هوایی و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha