۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۶
کد خبر: 85499632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان زورگیر در پرند دستگیر شدند

۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۶
کد خبر: 85499632
سارقان زورگیر در پرند دستگیر شدند

رباط کریم - ایرنا - سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری ۲ سارق زورگیر و کشف چهار دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه خبرداد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ "تیمورکلانتری" روز چهارشنبه در تشریح این خبر بیان داشت: در جریان اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی حین گشت زنی در شهر پرند، به ۲ نفر مشکوک و موفق به دستگیری آنها شده و در بازرسی از آنها، چهار دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه نیز کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم افزود: با آغاز تحقیقات پلیس و بررسی سوابق متهمان مشخص شد که هر دوی آنها سابقه دار بوده و سابقه محکومیت دارند.

سرهنگ کلانتری به شهروندان توصیه کرد: در معابر و ساعات خلوت، نسبت به اطراف خود هوشیار بوده و سعی کنند در معابر عمومی خلوت و تاریک از استفاده تلفن همراهو حمل اشیا گرانبها و لوازم قیمتی تا حد امکان خودداری کنند.

توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در شهرستان قدس

سرهنگ"سید نظام موسوی" فرمانوه انتظامی شهر قدس در این خصوص اظهارداشت: ماموران کلانتری ۱۱ حین گشت زنی در شهرستان قدس، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق را حین تردد در سطح شهر و در حال ایجاد مزاحمت برای شهروندان و تولید آلودگی صوتی توقیف کردند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به اینکه موتورسیکلت خارجی فاقد مدارک قانونی و به صورت قاچاق تردد داشت، با تشکیل پرونده، راکب‌ آن به مرجع قضائی معرفی شد و کارشناسان ارزش آن را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

جمع آوری ۷۰ معتاد متجاهر در شهرستان ملارد

سرهنگ"کیانوش نورمحمدی" فرمانده انتظامی ملارد در تشریح این خبر اظهار داشت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک در شهرستان ملارد در دستور کار کلانتری ها و پلیس مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح در یک ماه گذشته ۷۰ نفر از معتادان متجاهر و خطرناک جمع آوری و پس از انجام غربالگری و انگشت نگاری به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ نورمحمدی در پایان با اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند، خاطرنشان کرد: سامانه ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی از سوی شهروندان می باشد.

کشف دستگاه های استخراج ارز دیجیتال۲۵ میلیاردی در شهرستان قدس

فرمانده انتظامی شهر قدس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس و تشریح این خبر اظهارداشت: به دنبال وصول خبری مبنی بر دایر شدن یک مزرعه غیرقانونی استخراج ارز دیجیتال در یکی از محلات شهرستان قدس، ماموران پلیس امنیت اقتصادی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: تحقیقات اولیه پلیس حاکی از فعالیت فرد یا افرادی سودجو در زمینه استخراج ارز دیجیتال داشت که با شناسائی محل فعالیت آنها و هماهنگی قضائی، در عملیاتی از سوی پلیس، ۲ نفر دستگیر و در بازرسی از محل، ۲۵ دستگاه استخراج کننده ارز دیجیتال کشف شد و با توجه به محرز شدن فعالیت غیرقانونی افراد، محل فعالیت آنها پلمب شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش دستگاه های کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: پلیس از شهروندان درخواست می کند در صورت اطلاع از هرگونه مورد و فعالیت مشکوک، مراتب را جهت رسیدگی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری سارق کابل برق حین سرقت در "شاهدشهر"

سرهنگ "پیمان فتاحی" در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۴ "شاهدشهر" شب گذشته حین گشت زنی در یکی از کوچه های فرعی شاهدشهر متوجه حضور یک نفر بالای تیر برق و در حال بریدن کابل برق ده و بلافاصله موفق به دستگیری وی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "شهریار" افزود: از سارق دستگیر شده ۲۰۰ متر کابل برق سوخته و پنج دسته کلید کشف شد و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ پیمان فتاحی در پایان تصریح کرد: از شهروندان عزیز انتظار داریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره تماس ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha