بازی تاج و تخت ادامه دارد؛ غلبه تجربه شهرداری بر انگیزه طبیعت!

تهران- ایرنا- تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سومین دیدار سری فینال با نتیجه ۹۹ بر ۹۵ برابر طبیعت به برتری دست یافت.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، در ادامه رقابت‌های سری فینال لیگ برتر بسکتبال تیم طبیعت در سومین دیدار از ساعت ۱۶ به مصاف شهرداری گرگان رفت که این بازی در نهایت با برتری شاگردان مصطفی هاشمی در شهرداری همراه بود.

تیم‌ها در شرایطی به مصاف هم رفتند که در ۲ تقابل قبلی، به تساوی یک بر یک رضایت داده بودند و این دیدار برای آنها از اهمیت بسیاری برخوردار بود. کوارتر اول این بازی با تساوی ۲۵ بر ۲۵ به پایان رسید اما شاگردان هاشمی با اختلاف یک امتیاز برتری نسبت به حریف، کوارتر دوم را به پایان برده و ۴۸ بر ۴۷ به رختکن رفتند.

در کوارتر سوم طبیعت بهتر بازی را مدیریت کرد و با استفاده از تعلل بازیکنان شهرداری در زیر سبد، اختلاف را زیاد کرد تا در نهایت ۲۷ بر ۲۱ به برتری دست یابد. در کوارتر چهارم مدعیان قهرمانی، جدال سختی داشتند و بارها با امتیازهایی که گرفتند هواداران خود را به یک پیروزی ارزشمند امیدوار کردند. این دیدار مهیج در نهایت با برتری ۹۹ بر ۹۵ شهرداری گرگان به پایان رسید.

در ابتدای این دیدار بازیکنان به شهدای خدمت ادای احترام کردند. همچنین در لحظات پایانی این بازی و در شرایطی که قرار بود با توجه به حق میزبانی طبیعت، تنها هواداران این تیم در سالن حضور داشته باشند، حضور اندک هواداران شهرداری گرگان و تشویق‌هایی که از تیم خود داشتند، به درگیری بین تماشاگران انجامید که با حضور به موقع نیروهای انتظامی، موضوع حل و فصل شد.

بازی تاج و تخت ادامه دارد؛ غلبه تجربه شهرداری بر انگیزه طبیعت!

با این نتیجه شهرداری گرگان یک گام به جام قهرمانی نزدیک‌ شد. بازی چهارم سری فینال، ۱۸ خرداد در سالن زنده‌یاد محمود مشحون واقع در ورزشگاه آزادی تهران و بازی پنجم نیز در صورت نیاز ۳۰ خرداد در گرگان برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha