حیدرزاده: هماهنگی سمیعی و نکونام به مذاق برخی خوش نمی‌آید/ صحبت‌های خانی کذب است

تهران- ایرنا- عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: فردی که دیگر در هیات مدیره باشگاه سمتی ندارد با انجام مصاحبه‌های کذب قصد دارد تیم را به حاشیه بکشاند.

به گزارش ایرنا، با وجود پایان لیگ برتر فوتبال، اما حواشی زیادی پیرامون باشگاه استقلال وجود دارد و صحبت‌های عضو پیشین هیات مدیرها این باشکاه، حواشی را دوچندان کرده است.

در این خصوص با مهدی حبدرزاده، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

به طور حتم از حاشیه‌هایی که امروز شکل گرفته است خبر دارید.

کدام حاشیه‌ها ؟

مصاحبه علیرضا خانی عضو بر کنار شده هیات مدیره استقلال که زمانی مدیر مالی و اداری باشگاه هم بود.

مگر او چه حرف‌هایی زده است؟

گفته سمیعی همان فردی بود که ما را ساعت ۹ شب به باشگاه کشاند تا صورتجلسه اخراج جواد نکونام را که آماده کرده بود، امضا کنیم.

این خبر واقعیت ندارد، دروغ است، من خودم عضوی از هیات مدیره باشگاه استقلال بودم و می‌توانم ماجرا را برایتان مو به مو شرح بدهم.

بفرمایید.

این ماجرا احتیاج به روشنگری دارد، ماجرایی که او روی آن مدام مانور می‌دهد یک موضوع ساده و پیش پا افتاده بود. در آن روز نشست هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد، مدیرعامل وقت استقلال توضیحاتی را درباره موضوعاتی که مربوط به سرمربی یود در اختیار سایر اعضای هیات مدیره گذاشت.

فقط همین.

طبق قانون اختیار ، عزل و نصب سرمربی به صورت ذاتی از وظایف مدیرعامل است، در جلسه‌ای گه بزگزار شد این اختیارات در جهت حمایت از مدیرعامل و طی یک صورتجلسه به او اعطا کردیم.

اما خانی نظر دیگری دارد.

خدا شاهد است که من و فرشید سمیعی همزمان با یکدیگر وارد ساختمان باشگاه استقلال شدیم. سمیعی تحت هیچ شرایطی نقشی در تنظیم متن نداشت. او وقتی صورتجلسه را خواند به برخی کلمات ایراد گرفت و درخواست تغییر کرد.

یعنی نامه ای در کار نبود، یک تصمیم گیری درون مدیریتی بود.

بعد از اتمام جلسه فرشید سمیعی مانع از شماره و مهر شدن صورتجلسه شده و از مدیر عامل درخواست کرد نامه را داخل کیف خود بگذارد، چند روز بعد جلسه دیگری برگزار شد که این اختیارات کم لن یکن شد.

چرا این حرف خانی باید در این برهه زمانی زده شود؟

جای تاسف است که موضوعی که تاریخ مصرف ان سپری شده و وجود خارجی نداشت توسط عضو جدا هیات مدیره مطرح می‌شود، این مصاحبه‌های کذب از سوی وی برای به حاشیه کشاندن باشگاه استقلال است. اسنادباشگاه استقلال به راحتی افشا می‌شود.

جای تاسف است که در خصوص موضوعی که ماهها از آن گذشته و مقتضیات زمان خود بوده و به تاریخ پیوسته توسط عضو خارج شده از هیات مدیره مطرح می‌شود. وی به دنبال این است تیم را به حاشیه بکشاند و مواردی که جزو مدارک باشگاه بزرگ استقلال است را به راحتی افشا می‌کند

به نظر من مصاحبه هایی که به قصد تخریب افراد صورت می‌گیرد قطعا نه مورد تایید قانون است و نه شرع . باید خدمت هوادار و دلسوزان استقلالی بگویم که هماهنگی کامل بین سمیعی با نکونام به مذاق برخی خوش نمی‌آید و با نبش قبر کردن سعی بر برهم زدن این رابطه حسنه دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha