تفاوت‌های فاحشی بین اعتقادات دینی یهود و عملکرد رژیم صهیونیستی وجود دارد

تهران- ایرنا- خاخام‌های یهودی آمریکایی و نمایندگان جامعه کلیمیان ایران با علی اکبر ضیایی رئیس مرکز گفت‌وگوی ادیان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی درباره محکومیت جنایات و نسل‌کشی مسلمانان در فلسطین به بحث و تبادل نظر پرداختند و اعلام کردند: تفاوت‌های فاحشی بین اعتقادات دینی یهود و عملکرد رژیم صهیونیستی وجود دارد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، علی اکبر ضیایی به اعتراضات و جنبش‌های دانشجویی در حمایت از فلسطینیان در آمریکا اشاره کرد و بر اهمیت نقش این جنبش‌ها و تأثیرات جهانی آن‌ها در حمایت از حقوق مردم مسلمان فلسطین تاکید کرد.

هایده رستم آبادی رئیس گروه مسیحیت کاتولیک و یهودیت به فعالیت‌های گوناگون در حوزه یهودیت مرکز بین‌المللی گفت‌وگوی ادیان اشاره کرد و گفت: گفت‌وگوهای ساختارمند با جامعه یهودی آمریکا در آینده نزدیک برنامه‌ریزی شود.

در ادامه، رشید بیگی رئیس گروه مسیحیت ارتودوکس و پروتستان، گزارشی در این حوزه ارائه داد.

در این نشست، «یسرائیل دیوید ویس» سخنگوی «اتحادیه بین‌المللی یهودیان ضدصهیونیسم» تأکید کرد: تفاوت‌های فاحشی بین اعتقادات دینی یهود و عملکرد رژیم صهیونیستی وجود دارد.

وی از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای احقاق حقوق مسلمانان فلسطینی و تنویر افکار عمومی جهانیان درباره چهره واقعی صهیونیست‌ها تشکر تاکید کرد: تمامی یهودیان موحد در غم و اندوه مسلمانان فلسطین شریک هستند.

خاخام یونس حمامی لاله زار رهبر کلیمیان ایران نیز در این دیدار با اشاره به صحبت‌های خاخام یسرائیل دیوید ویس، تأکید کرد: در دین یهود هیچ انسانی به انسان دیگر فخر نمی‌فروشد و جامعه یهودیان ایران نمونه بارز همدلی و سازگاری میان پیروان دو دین بزرگ است.

تفاوت‌های فاحشی بین اعتقادات دینی یهود و عملکرد رژیم صهیونیستی وجود دارد

آرش آبایی پژوهشگر و عضو انجمن کلیمیان ایران نیز با استناد به سخنان امام خمینی (ره) در مورد جدا بودن موضوع یهودیت و صهیونیسم، بر درک عمیق رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: حضور پرشور یهودیان ایران در مناسبت‌های ضد صهیونیستی، نشان‌دهنده عمق مخالفت دین یهود با ظلم و ستم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha