۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱
کد خبر: 85500294
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ تن گوشت‌گرم وارداتی به مشهد اختصاص یافت

۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱
کد خبر: 85500294
۵۰۰ تن گوشت‌گرم وارداتی به مشهد اختصاص یافت

مشهد-ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: ۵۰۰ تن گوشت گرم گوساله طرح تنظیم بازار با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار ریال به منظور کنترل قیمت آن به این شهر اختصاص یافته است.

محسن صیادی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام با همکاری اتحادیه گوشت دامی و با تمهیدات فرماندار مشهد انجام گرفته است، گوشت گوساله گرم برزیلی به صورت ران و دست و گردن از روز شنبه هفته آینده (۱۹ خرداد) در فروشگاه‌های محصولات پروتئینی و نیز فروشگاههای زنجیره‌ای سراسر مشهد توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر در مشهد، عرضه دام زنده در بازار این شهر کاهش و قیمت آن افزایش یافته است که این موضوع با توزیع گوشت طرح تنظیم بازار در روزهای آینده مرتفع خواهد شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با اعلام تشدید نظارت‌ها بر عرضه کنندگان گوشت قرمز در بازار این شهر ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون سه واحد صنفی مرتبط به علت تخلفات صنفی پلمپ شده‌اند.

به گزارش ایرنا، اکنون ۱۲ درصد گوشت قرمز کشور در استان خراسان رضوی و ۷۵ درصد پروتئین این استان نیز توسط دامداران سبک تولید می‌شود.

طبق آمار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، جمعیت دامی استان شامل هشت میلیون و ۲۸۰ هزار دام سبک ( یک میلیون بز، هفت میلیون و ۲۸۰ هزار راس گوسفند) و نیز ۴۱۵ هزار راس دام سنگین است.

بیشتر بخوانید:

توزیع گوشت قرمز گرم طرح تنظیم بازار در مشهد آغاز شد

قائم مقام وزیر صمت: دولت کمبود مقطعی گوشت قرمز را با واردات تنظیم می‌کند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha