۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85500316
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر کشور: شهید جمهور به مناطق کم برخوردار توجه ویژه داشت

بجنورد- ایرنا- وزیر کشور با اشاره به نقش دولت سیزدهم در توسعه و عمران گفت: رییس جمهور شهید توجه ویژه به مناطق محروم و کم برخودار داشت و به صورت میدانی مشکلات مردم را بررسی می کرد.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تازه تاسیس مانه خراسان شمالی اظهار کرد: ذکر خیر شهدای خدمت در تمامی محافل و جلسات در جریان است و شهید جمهور در این مدت به گونه ای فعالیت کرد که خدمات ماندگاری را برای مناطق محروم به جا گذاشت.

وی تصریح کرد: همه ما باید رهرو صدیق این شهید بزرگ باشیم و همانند او جهادی کار کنیم.

بررسی مشکلات شهرستان مانه

وحیدی در ادامه عنوان کرد: مسوولان شهرستان تازه تاسیس مانه در خواست تقویت سخت افزاری و نرم افزاری شهرداری را ارائه کرده اند و امکانات و تجهیزات لازم همچون بیل مکانیکی تامین خواهد شد.

تاسیس شهرستان «مانه» به عنوان دهمین شهرستان استان تیرماه ۱۴۰۲ در هیات دولت مصوب شد.

وی بیان کرد: تکمیل چارت اداری این شهرستان پیگیری می شود و پرداخت وام های کشاورزی این منطقه نیز در اولویت پیگیری قرار دارد و باید به سرانجام برسد.

وزیر کشور بیان کرد: آب آشامیدنی بیشتر روستاهای این شهرستان نیز در قالب مجتمع های آبرسانی تامین خواهد شد اما باید اجرای این طرح ها شتاب گیرد.

بررسی پرونده سیمان سمنگان 

وی در ادامه عنوان کرد: طرح راکد سیمان سمنگان در شهرستان مانه نیز به صورت تخصصی بررسی می شود و برخی که می گویند این طرح توجیه اقتصادی ندارد را باید به صورت کارشناسی بررسی کرد.

وحیدی گفت: شهرستان مانه ظرفیت های خوبی دارد که باید سند توسعه این شهرستان تدوین و در این سند توانمندی‌ها و کمبودهای آن تبیین شود.

اجرای طرح سیمان سمنگان در شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی ۲ دهه پیش در دستور کار قرار گرفت. جواز تاسیس این طرح در سال ۸۰ صادر و اجرای آن از سال ۸۶ آغاز شد اما از سال ۹۲ به دلایلی متوقف شد.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی وزیر کشور روز پنجشنبه در سفر به خراسان شمالی مورد استقبال استاندار و مسوولان استانی قرار گرفت و بعد از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از طرح انتقال پساب به پتروشیمی بجنورد، جاده روستای خندقلو در بجنورد و شهرک گلخانه‌ای امام رضا(ع) در شهرستان مانه بازدید و در جلسه شورای اداری این شهرستان تازه تاسیس حضور یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha