آماده‌سازی سایت نهضت ملی مسکن ۹۰ هکتاری محمد آباد سیستان در حال انجام است

زاهدان - ایرنا - معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح آماده سازی سایت طرح نهضت ملی مسکن حدود ۹۰ هکتاری محمدآباد سیستان خبر داد.

ابوالفضل مهدیار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سایت طرح نهضت ملی مسکن سیستان قرار است یک‌هزار و ۵۰۰ واحد ویلایی برای متقاضیان دارای شرایط ساخته شود که در قالب طرح آماده سازی قطعات زمین های قابل واگذاری، معابر، مسیر هدایت آب های سطحی مشخص می شود.
وی ادامه داد: در این راستا حدود یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح آماده سازی سایت محمد آباد سیستان در نظر گرفته شده است.
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن اولویت، واگذاری زمین به خود مردم است تا خودشان مسکن بسازند، گفت: بعد از تکمیل مراحل آماده سازی این سایت تا اواخر سالجاری به هر متقاضی ۲۰۰ متر زمین برای ساخت واحد ویلایی واگذار می‌شود.
وی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن مهمترین اولویت دولت است، بیان کرد: برنامه ریزی‌های لازم برای پایش مستمر و دوره‌ای از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان انجام و تصمیمات لازم در محل هر طرح متناسب با شرایط آن طرح گرفته می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha