۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85500705
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

هوای شرجی از جمعه مهمان خوزستان می‌شود

۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۲
کد خبر: 85500705
هوای شرجی از جمعه مهمان خوزستان می‌شود

اهواز- ایرنا- مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: از فردا جمعه تا اواسط هفته آینده با گسترش جریانات جنوبی، نیمه جنوبی و بخش های مرکزی استان با افزایش رطوبت و شرجی (به ویژه صبحگاه و شامگاه) همراه خواهد بود.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه‌زاری روز پنجشنبه با اشاره به پیش بینی هواشناسی ۱۷ خرداد ماه جاری اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز در بخش‌های غربی، جنوب غربی تا مرکزی استان به سبب وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه ای، احتمال خیزش گرد و خاک‌های محلی و موقتی وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: همچنین طی روز جاری ابتدا در سواحل جنوب شرقی و به تدریج بخش‌های جنوبی تا مرکزی استان به سبب جریانات جنوبی، هوای شرجی مورد انتظار است.

وی ادامه داد: طی فردا و روز دوشنبه با گذر ریز موج‌ها از فراز استان و انباشت رطوبت، در ارتفاعات شرقی و شمالی احتمال ابرناکی و بارش های پراکنده و خفیف دور از انتظار نیست.

به گفته سبزه‌زاری تا اواسط هفته آینده در اغلب مناطق استان نوسانات دما محسوس نخواهد بود.

براساس این گزارش در شبانه روز گذشته هوای امیدیه با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد و هوای ایذه با دمای ۱۹.۶درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند و در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۴۶.۶ و کمینه دمای ۲۷.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha