انتظار شهدای خدمت حضور حداکثری مردم در انتخابات است

تبریز- ایرنا- نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتظار شهدای خدمت و تمام شهدای ایران حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو در هشتم تیر ماه است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید باقر سیدی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه خدمت خالصانه و رفع مشکلات مردم بزرگترین دغدغه شهدای راه خدمت بود، اظهار کرد: در آستانه یک انتخابات حساس در کشور قرار داریم و سفارش و تاکید شهدای خدمت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بوده است، که امیدواریم بار دیگر شاهد حماسه حضور مردم کشور در پای صندوق های رای باشیم.

وی همچنین با اشاره به سفر یک روزه استاندار شهید آذربایجان شرقی به شهرستان بناب، اظهار کرد: مسئولین مصوبات سفر شهید رحمتی به این شهرستان را اجرایی کنند.

خدمت خالصانه مسئولین، حضور و استقبال مردم در انتخابات را سبب می شود

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: خدمت خالصانه مسئولین موجب حضور و استقبال مردم در انتخابات را سبب خواهد شد.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی با تسلیت حادثه شهدای راه خدمت گفت: حادثه بسیار تلخی برای کشور و استان بود البته مزد کار با اخلاص شهادت در راه خدا است.

وی اشاره به وظیفه خطیر شورای محترم نگهبان در بررسی صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری گفت: همان طوری که مقام معظم رهبری نیز در مراسم سالگرد ارتحال امام تبیین فرمودند شخصیت‌ها و فضای مجازی از تخریب، توهین و لجن پراکنی علیه نامزدهای انتخابات پرهیز کنند.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که از بررسی شورای نگهبان می گذرند برای همه ملت مورد احترامند و هر گونه توهین و تهمت علیه افراد تائید صلاحیت شده به نوعی توهین به شورای نگهبان است.

شهید رحمتی در چهار ماه خدمت راه چهار ساله را پیمود

رضا لعلی فرماندار شهرستان بناب نیز در این جلسه با بیان خدمات شهید رییسی، گفت: مسئولین موظفند نسبت به تبیین خدمات سه ساله دولت اقدام کنند.

وی با بیان ویژگی های استاندار جهادی شهید رحمتی نیز، ادامه داد: استاندار شهید در چهار ماه خدمت و مسئولیت خود راه چهار ساله را پیمود و الگوی عملی برای مدیران شد.

رییس شورای اداری شهرستان بناب نیز با اشاره به انتخابات هشت تیر خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات هشتم تیر حماسه حضور خود در مراسمات تشییع شهدای خدمت را تکرار خواهند کرد و با انتخاب فردی در تراز انقلاب اسلامی راه شهید آیت الله رئیسی و همراهان وی را ادامه خواهد داد.

لعلی با تاکید بر برگزاری انتخابات پرشور و سالم از مسئولین ادارات خواست از امکانات دولتی به نفع هیچ یک از نامزدهای انتخابات استفاده نشود وظیفه مسئولین تبیین خدمات سه ساله دولت و برگزاری انتخابات سالم و پرشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha