۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷
کد خبر: 85501116
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاسم‌پور: انتقادها از خط دفاعی تیم ملی درست است

۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷
کد خبر: 85501116
قاسم‌پور: انتقادها از خط دفاعی تیم ملی درست است

تهران- ایرنا- پیشکسوت فوتبال کشورمان با تاکید بر اینکه باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت، گفت: هرچند هنگ‌کنگ در سال‌های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته، اما دریافت ۲ گل از این تیم نشان می‌دهد در خط دفاعی با مشکلاتی مواجه هستیم.

ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با ایرنا، به شرایط تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و اظهار داشت: هر سرمربی حق دارد نفرات مدنظرش را دعوت کند، چرا که او باید بر اساس تدابیر و برنامه‌هایی که در ذهن دارد، ترکیب و آرایش تیم خود را انتخاب می‌کند. باید به نظر هر فردی که سکان هدایت تیم ملی را برعهده دارد، احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: در بازی تیم ملی ایران و هنگ‌کنگ، ۲ گل دریافت کردیم. فوتبال همین است و باید قبول کنیم هنگ‌کنگ نسبت به سال‌های قبل تغییرات بسیاری داشته است. همه تیم‌های دنیا در حال رشد و فعالیت هستند و در فوتبال آسیا می‌بینیم تیم‌هایی که تا چند سال پیش نامی از آنها در سطح اول قاره نبود، چگونه در مسیر رشد گام برمی‌دارند.

کارشناس فوتبال کشورمان، یادآور شد: هنگ‌کنگ هم در همین مسیر گام برداشته و حرکت می‌کند، البته اینکه تیم ملی ایران در بازی برابر آنها ۲ بار دروازه‌اش باز شود به معنای آن است که نقدهایی که به سیستم دفاعی ما می‌شد، درست است به خصوص آنکه تیم ملی فوتبال این کشور پیشینه خاصی هم ندارد که بخواهیم از دو گلی که به ثمر رسیده دفاع کنیم.

قاسم‌پور در مورد بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شده‌اند و سطح آمادگی آنها، گفت: نمی‌توانیم بگوییم بازیکنی که در طول لیگ بازی کرده‌، از شرایط آرمانی به دور بوده‌ است. گاهی اوقات بازیکنی ممکن است دچار افت شود اما با همه این شرایط باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت، چراکه در نهایت امیر قلعه‌نویی است که باید اولین و آخرین پاسخگوی نتایج تیم ملی باشد.

وی در واکنش به اتفاقات اخیر و بازداشت چند چهره ورزشی با هدف برخورد با فساد در فوتبال ایران، تاکید کرد: امیدوارم این موضوع تا جایی پیش برود که افراد در هر پست و مقامی، در حاشیه امنیت نباشد. چند سال پیش هم حرکتی آغاز شد؛ اما آنطور که باید و شاید پیش نرفت و امیدوارم این‌بار شاهد یک عزم جدی و برخورد قاطعانه باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha