آیت الله علم الهدی: امام خمینی (ره) نعمتی بود که خدا بر مردم ایران ارزانی داشت

مشهد- ایرنا- امام جمعه مشهد گفت: امام خمینی (ره) نعمتی بود که خداوند بر مردم ایران ارزانی داشت و وجود ایشان حیاتی دوباره به اسلام بخشید.

به‌ گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: امام خمینی (ره) احیاگر اسلام و قرآن نه در این قرن بلکه در نقطه عطف تاریخ بشر بود.

وی ادامه داد: رحلت امام خمینی (ره) در واقع از دست دادن یک نعمت بزرگ بود که برخی، وقوع آن را پایان جریان انقلاب در کشور می پنداشتند اما با اراده خدا، عنایت خاص امام زمان (عج) و مدیریت مقام معظم رهبری، خللی در مسیر انقلاب ایجاد نشد.

امام جمعه مشهد گفت: مقام معظم رهبری، پس از گذشت ۳۵ سال از رحلت امام، همچنان ادامه دهنده مسیر ایشان هستند و توانسته اند آرمان های امام راحل را در زوال اسرائیل و حفظ انقلاب اسلامی به درستی پیش ببرند.
علم الهدی افزود: مدیریت بازدارندگی مقام معظم رهبری موجب شد هم دشمنانمان به ذلت بیفتند و هم با عزتمندی انقلاب، مردم تسلیم دشمن نشوند.

وی اظهار کرد: مدیریت بازدارندگی رهبر انقلاب اکنون به جایی رسیده است که پس از حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور، رژیم صهیونیستی از ترس حمله ایران، سریعا اعلام می کند، نقشی در این واقعه نداشته است.
امام جمعه مشهد گفت: وجود مقام معظم رهبری نعمتی بود که خداوند پس از رحلت امام خمینی به مردم اعطا کرد و انشالله شکر این نعمت، زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha