۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۹
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 85501180
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صعود تیم فوتسال ناشنوایان ایران به نیمه‌نهایی رقابت‌های کمتر از ۲۱سال جهان

تهران- ایرنا- تیم فوتسال ناشنوایان ایران با پیروزی برابر عمان به نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی کمتر از ۲۱سال جهان راه یافت.

به گزارش روز جمعه ایرنا، دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی کمتر از ۲۱سال جهان (۲۰۲۴ قزاقستان) در شرایطی پیگیری شد که تیم ناشنوایان ایران با پیروزی برابر عمان به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

تیم فوتسال ناشنوایان کمتر از ۲۱سال ایران امروز و در یک‌چهارم برابر تیم عمان به میدان رفت. در شرایطی که دوازده دقیقه از زمان این بازی باقی مانده بود پس از اعتراض کادر فنی تیم عمان به نحوه قضاوت داور بازی و ترک زمین از سوی آنها، تیم ایران ۶ بر یک برنده اعلام شد. شاگردان مهدی صانعی با این نتیجه به نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.

در این بازی، امیر رضا حسن‌زاده ۴ گل، ابوالفضل ابراهیمی و محمد حسن عبدالهی هر کدام یک گل برای ایران به ثمر رساندند. فوتسالیست‌های ناشنوای کشورمان در نیمه‌نهایی منتظر برنده بازی دو تیم برزیل و عربستان هستند.

گفتنی است تیم ایران در نخستین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان جهان در رده سنی کمتر از ۲۱ سال که در کشور مالزی برگزار شد، موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha