۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85501885
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارشناس فوتبال: عملکرد تیم ذوب آهن قابل قبول بود

۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۰
کد خبر: 85501885
کارشناس فوتبال: عملکرد تیم ذوب آهن قابل قبول بود

اصفهان- ایرنا- پیشکسوت و کارشناس فوتبال اصفهان گفت: عملکرد تیم ذوب آهن در این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور و کسب جایگاه پنجم قابل قبول بود اما سپاهان برای کسب رضایت هوادارانش باید قهرمان جام حذفی شود.

غلامرضا دوکچی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به وضعیتی که ذوب‌آهن در چند سال اخیر داشت حداکثر انتظار از این تیم کسب رتبه‌ نهم یا دهم بود اما بازی‌های خوب به‌ویژه خارج از خانه آنها سبب کسب جایگاه قابل قبولی شد.

وی با بیان اینکه نیما نکیسا مدیرعامل و محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن عملکرد مناسبی داشتند، اضافه کرد: نکیسا حواشی تیم را به‌خوبی کنترل کرد و جلوگیری او از جدایی سرمربی، اقدام به موقعی بود.

پیشکسوت و کارشناس فوتبال اصفهان تصریح کرد: ذوب آهن با جذب بودجه مناسب قادر خواهد بود در فصل آینده جزو تیم‌های اول تا سوم لیگ باشد و این مهم دست‌یافتنی است.

دوکچی درباره تیم سپاهان نیز گفت: با توجه به جذب بازیکنان متعدد و چهره‌های معروف، همگان انتظار قهرمانی از این تیم داشتند اما اتفاق‌های مختلف به‌ویژه در ابتدای فصل سبب دوری سپاهان از قهرمانی شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس سپاهان باید قهرمان جام حذفی شود و بدون شک مردم اصفهان انتظار بجایی از این تیم دارند تا جام به این شهر آورده شود.

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: بازی‌های باقی‌مانده برای فتح جام حذفی بسیار سخت است و مسابقه نیمه نهایی با گل گهر سیرجان مصافی دشوار خواهد بود زیرا حریف نیز با رویای قهرمانی به ورزشگاه نقش جهان خواهد آمد.

دوکچی تاکید کرد: لازم است هواداران سپاهان شنبه هفته آینده ورزشگاه نقش جهان را پر کنند تا بازی بهتری از این تیم شاهد باشیم و جو به‌یادماندنی نیز در ورزشگاه ایجاد شود.

به گزارش ایرنا، سپاهان و ذوب آهن در فصل اخیر لیگ برتر فوتبال کشور به ترتیب با ۵۷ و ۴۲ امتیاز، رده‌های سوم و پنجم را کسب کردند.

سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی ساعت ۱۹:۴۵ شنبه ۲۶ خرداد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha