۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85501992
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار : میزان جرایم در البرز ۲۱ درصد کاهش یافت

۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰
کد خبر: 85501992
استاندار : میزان جرایم در البرز ۲۱ درصد کاهش یافت

کرج - ایرنا - استاندار البرز اعلام کرد: اقدامات گسترده قرارگاه اجتماعی طی ۲ سال اخیر موجب شد تا میزان جرایم مختلف در این استان پرجمعیت ۲۱ درصد کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی" روز شنبه در نشست مدیران کل امور اجتماعی استانداری های سراسر کشور که در اردوگاه امام علی(ع) محمدشهر استان البرز برگزار شد، افزود: البرز پرتراکم ترین و مهاجرپذیرترین استان کشور محسوب می‌شود که یک/ سوم جمعیت آن حاشیه نشین هستند.
وی بیان کرد: زندان رجایی شهرکرج با موافقت قوه قضائیه تعطیل شد که بخشی از ساختمان های این زندان برای استقرار دانشگاه فرهنگیان پیش بینی شده است.
عبداللهی به فعالیت سامانه سخا (سامانه خیر و احسان ) در استان البرز اشاره کرد و افزود: البرز به عنوان پایلوت کشوری برای راه اندازی سامانه سخا در جهت کمک به نیازمندان تعیین شده است.
وی افزود: بسیاری از معضلات و مشکلات کشور با ساماندهی مسائل اجتماعی برطرف خواهد شد و کشور را به سوی تعالی و پیشرفت هدایت می کند.

الگو قرار دادن شخصیت آیت الله رئیسی

استاندار البرز با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان گفت: اخلاق مداری، ولایتمداری، ولایت پذیری، مجاهدت و اخلاص از ویژگی های شخصیت آیت الله رئیسی بود که باید الگوی مدیران قرار گیرد.
عبداللهی افزود: احیای بیش از یک هزار و ۳۰۰ معدن کوچک مقیاس، احیای بیش از پنج هزار واحد اقتصادی راکد و ایجاد ۱۱۸ هزار اشتغال، عضویت رسمی در پیمان همکاری های شانگهای، انعقاد ۳۷۰ تفاهم نامه در حوزه های اقتصادی، افزایش ۹.۷ درصدی ارزش صادرات، گذر از تجارت ۱۰۰ میلیارد دلاری، جذب چهار هزار و ۱۹۳ میلیون دلاری سرمایه خارجی ، افزایش صددرصدی در حوزه ذخایر گندم، افزایش ۱۰ برابری یارانه ها، افزایش صادرات از درآمدهای نفتی، رکورد تجارت غیرنفتی با ارزش ۱۱۲ میلیارد دلار، کاهش نرخ بیکاری و رتبه بندی معلمان که بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد ریال بار مالی داشت، تنها بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم در کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha