۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۳۴
کد خبر: 85502564
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشتی فرنگی رنکینگ‌دار مجارستان؛ محسن‌نژاد المپیکی شد

تهران- ایرنا- مهدی محسن‌نژاد با پیروزی در مبارزه رو در رو برابر امیررضا ده‌بزرگی در مجارستان صاحب دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۶۰ کیلوگرم در المپیک پاریس شد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی فرنگی رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی جام امره پولیاک و وارگا یانوس روزهای ۱۹ و ۲۰ خردادماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

امروز (شنبه) مسابقات وزن‌های ۶۰، ۶۳ و ۱۳۰ کیلوگرم برگزار شد.

بر اساس چرخه انتخابی وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی، پس از این که امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد نتوانستند مدال طلای مسابقات رنکینگ مجارستان را بدست آورند، یک دیدار رو در رو بین آن ها برگزار شد و محسن‌نژاد توانست با نتیجه ۳ بر یک از سد ده‌بزرگی بگذرد و دوبنده تیم ملی را در این وزن از آن خود کند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر ولی‌زاده را شکست داد و به نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر داهیون کیم از کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف پریدون ابولادزه از گرجستان رفت و در این دیدار محسن‌نژاد با نتیجه ۵ بر ۶ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

امیررضا ده‌بزرگی دیگر نماینده کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب پریدون ابولادزه از گرجستان شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، وی به دیدار رده‌بندی راه یافت. این نماینده کشورمان در این دیدار مقابل عبدالکریم فرجات از الجزایر قرار گرفت و با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha