تبریز میزبان مسابقات ملی و بین المللی در پنج رشته ورزشی شد

تبریز- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد: تبریز امسال میزبان مسابقات ملی و بین المللی در رشته های دوچرخه سواری و دواتلون (دوگانه)، مسابقات رزمی، دوچرخه سواری کوهستان، موتور سواری و اتومبیلرانی است.

حبیب ستوده نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: سی و هفتمین دوره مسابقات تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان مهر ماه در تبریز برگزار می شود.

وی افزود: تبریز در ۲ بخش آقایان و زنان نیز میزبان سومین دوره مسابقات بین المللی دواتلون ( دوچرخه سواری - دوومیدانی ) خواهد بود که ۲۸ مهر ماه در تفرجگاه تاریخی ایل گلی تبریز برگزار می شود، سال گذشته در این مسابقات چهار تیم شرکت کرده بودند امسال نیز تاکنون ۶ تیم اعلام آمادگی کرده اند.

ستوده نژاد افزود: مسابقات دواتلون سومین دوره کاپ آسیا و سومین دوره مسابقات آسیای میانه خواهد بود که در سه مرحله پیاپی شامل پنج کیلومتر دو، ۲۰ کیلومتر دوچرخه سواری و مجدد ۲.۵ کیلومتر دوومیدانی خواهد بود.

وی افزود: مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی کشور نیز ۳۱ خرداد و اول تیر برای انتخابی تیم ملی و قهرمانی ایران به میزبانی تبریز برگزار می شود.

ستوده نژاد ادامه داد: مسابقات رزمی نیز برای نخستین بار در رشته کیک بوکسینگ با شرکت هفت تیم داخلی در شهریور ماه امسال در تبریز برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha