هواپیمای مسیر استانبول به ارومیه در فرودگاه قارص ترکیه فرود آمد
عکس آرشیوی است

ارومیه - ایرنا - مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی گفت: پرواز شماره ۷۸۶۲ در مسیر استانبول به ارومیه به علت نامساعد بودن شرایط جوی، رعد و برق شدید و حفظ ایمنی پرواز به ترکیه بازگشت و در فرودگاه جایگزین «قارص» فرود آمد.

محمد علی نائل قراملکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرواز به علل ذکر شده موفق به فرود در فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه نشد و به فرودگاه جایگزین «قارص» در ترکیه تغییر مسیر داده است.

وی اظهار کرد: مسافران این پرواز در این فرودگاه مستقر هستند و بنا براعلام شرکت هواپیمایی ترکیش ایر مقرر شده تا ساعت ۱۲.۳۰ امروز از فرودگاه یاد شده پرواز مجدد داشته باشند و ساعت ۱۳.۳۰ دقیقه این پرواز در ارومیه فرود خواهد آمد.

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی گفت: با توجه به بهبود شرایط جوی پروازهای شرکت آتا، آسمان و ایران ایر که جابجایی حجاج برعهده دارد به موقع انجام می شود.

وی اضافه کرد: پروازهای خارجی فرودگاه ارومیه به مقصد استانبول هر هفته روزهای یکشنبه و چهارشنبه صورت می گیرد و پروازهای داخلی نیز در اکثر موارد از مبدا و به مقصد تهران بوده که با استفاده از ظرفیت شرکت های ایرانی انجام می شود.

وی ادامه داد: امسال نزدیک به ۴۴ هزار نفر از طریق فرودگاه ارومیه جابجا شده اند که بیش از چهار هزار و ۶۰۰ نفر از آنها مسافر پروازهای خارجی بودند.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی دارای سه فرودگاه ارومیه، خوی و ماکو است که اکثر پروازهای مربوط به این استان از طریق فرودگاه ارومیه انجام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha