۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85503238
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۲۰ هزار عدد قرص‌ متادون قاچاق در طبس

۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶
کد خبر: 85503238
کشف ۲۰ هزار عدد قرص‌ متادون قاچاق در طبس

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان طبس از کشف ۲۰ هزار عدد قرص متادون قاچاق و غیرمجاز در بازرسی یک تریلی خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فاضل مریمی روز یکشنبه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی "دیهوک" شهرستان طبس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، تعداد ۲۰ هزار عدد قرص متادون قاچاق و غیرمجاز کشف کردند که ارزش ریالی قرص‌های کشف شده، برابر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر هشت میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی همچنین گفت: ماموران ایستگاه بازرسی دیهوک در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ مریمی بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس، تعداد ۲۰۶ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق کشف شد که ارزش ریال آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی افزود: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha