شهید رئیسی علاقه مند دریافت گزارشات تولید و اشتغال بود

تبریز- ایرنا- مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز گفت: به دلیل علاقه شهید رئیسی، سعی می کردیم گزارشات تولید و اشتغال را به طور مستمر به رییس جمهور ارسال کنیم.

مصطفی وحید زاده روز یکشنبه در سالگرد حضور رئیس جمهور در گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: در سال گذشته و در چنین روزهایی شاهد حضور شهید آیت الله رئیسی در مجموعه بودیم و با حضور وی چندین طرح بزرگ صنعتی در این مجموعه افتتاح شد.

وی ادامه داد: جدای از موضوع اشتغال و تولید که پروژه های افتتاحی به دنبال داشت، خاطرات خوبی برای مجموعه و کارکنان از حضور شهید رئیسی در تراکتورسازی بجا ماند و این مجموعه بزرگ، هیچ وقت ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ را فراموش نخواهد کرد.

وحید زاده افزود: حضور شهید رئیسی در تراکتورسازی، مشوقی برای پرسنل بود و سعی می کنیم راه وی را ادامه دهیم و به قولی که به وی داده ایم عمل کنیم.

وی تعداد پروژه های افتتاح شده در جریان بازدید سال گذشته رئیس جمهور از تراکتورسازی را پنج پروژه اعلام کرد و گفت: رونمایی از تراکتور شالیزار که اتفاق بزرگی بود و تراکتورسازی با تولید این محصول، ایران را در ردیف پنج کشور تولید کننده این محصول قرار داد.

وحیدزاده ساخت محورهای تراکتورهای سنگین را دیگر پروژه مورد بازدید رئیس جمهور در سال گذشته اعلام کرد و افزود: تا قبل از این، ایران وارد کننده این محصول بود که به دست مبارک شهید رئیسی این خط تولید افتتاح و کشور از واردات آن بی نیاز شد.

وی به راه اندازی خط تولید کامیونت ۱۱تنی نیز اشاره کرد و گفت: شهید رئیسی با شنیدن گزارشات تولید و اشتغال این خط تولید، بر ادامه و توسعه تولید دستور دادند و امسال برای تولید هزار دستگاه برنامه ریزی کرده ایم.

وحیدزاده افزود: شهید رئیسی علاقه و انگیزه زیادی برای تولید و اشتغال داشت و مجموعه تراکتورسازی نیز با همان علاقه و انگیزه، چراغی را که شهید رئیسی روشن کرده را روشن نگه خواهد داشت.

شهید رئیسی علاقه مند دریافت گزارشات تولید و اشتغال بود

برنامه ریزی برای تولید یکهزار دستگاه کامیونت ۱۱ تنی

مدیر بخش تولید کامیونت ۱۱ تنی تراکتورسازی نیز با اشاره به حضور رئیس جمهور در این مجموعه و بازدید و افتتاح خط تولید این کامیونت ها در سال گذشته، به ایرنا افزود: پس از حضور شهید رئیسی، ۵۰ درصد برنامه های پیش بینی شده برای تولید این کامیونت جلو رفت.

سعید پناهی افزود: کمبود منابع ارزی مانع از تحقق صد در صدی برنامه شد که البته مذاکراتی با وزارت صمت و بانک مرکزی شده تا این مشکل برای امسال برطرف شود.

وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم، امسال هزار دستگاه از این نوع کامیونت ها تولید و روانه بازار مصرف خواهد شد که کار بسیار بزرگی است که با حضور شهید رئیسی در کارخانه آغاز شده و با الهام از روحیه خستگی ناپذیر وی، ادامه خواهد یافت.

پناهی شهرداری ها را مشتری اصلی این نوع محصول اعلام کرد و گفت: کامیونت های یازده تنی دوستدار محیط زیست بوده و تاکنون به شهرداری های تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، کرمان و انزلی فروخته شده است.

شهید رئیسی علاقه مند دریافت گزارشات تولید و اشتغال بود

حضور رئیسی قوت قلبی برای کارگران شد

یکی از کارگران بخش تولید کامیونت ۱۱ تنی تراکتورسازی به حضور شهید رئیسی در این بخش و گفت و گو با کارگران آن در سال گذشته اشاره کرد و گفت: حضور در میان کارگران و شنیدن مشکلات آنها، قوت قلبی برای کارگران شد و آنها امروز مصمم تر از قبل، در خط مقدم تولید مشغول فعالیتند.

سیدسالار میری زاده افزود: قبل از اینکه شهید رئیسی در تراکتورسازی حضور یابند فعالیت بخش تولید کامیونت محدود بود و فضای اندکی برای این کار در نظر گرفته شده بود ضمن اینکه تنوع تولید و تیراژ نیز بسیار اندک بود.

وی ادامه داد: به یمن حضور با برکت وی، فضای بخش تولید کامیونت بیشتر شد و تنوع و تعداد تولید نیز بالا رفت به طوریکه امسال تولید یک هزار دستگاه کامیونت ۱۱ تنی در دستور کار است.

وی موفقیت کسب شده در زمینه تولید کامیونت در تراکتورسازی را مدیون حضور و پیگیری های رئیس جمهور شهید اعلام کرد و گفت: به پاس قدردانی از این تلاش ها، به تولید و اشتغال و صادرات ادامه خواهیم داد.

میری زاده افزود: بدون وقفه در حال تولید هستیم و به تولید کامیونت بسنده نمی کنیم و در چشم انداز آینده، راه اندازی خط تولید چندین محصول دیگر نیز در برنامه گروه تراکتورسازی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، مراسم گرامیداشت یاد شهدای خدمت و سالگرد حضور شهید آیت الله رئیسی در مجموعه تراکتورسازی تبریز امروز یکشنبه در محل این کارخانه برگزار شد.

در جریان دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور به استان ها، شهید آیت الله رئیسی ۱۸ خرداد سال ۱۴۰۲ با سفر به تبریز با حضور در گروه تراکتورسازی تبریز، از بخش های مختلف این گروه بازدید کرد و ضمن رونمایی از تراکتور شالیزار، از سه پروژه آماده سازی خط تولید و مونتاژ کامیونت ۱۱ تنی، خط تولید محور جولی تراکتور و سالن مونتاژ موتورهای صنعتی با ۱۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه ریال بازدید کرد و در پایان سفر نیز دستور پرداخت تسهیلات ۵۰ هزار میلیارد ریالی به کشاورزان برای خرید تراکتور ایرانی را صادر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha