۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۵۴
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85503627
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شکار یک نظامی صهیونیست و حمله به مقر فرماندهی دشمن توسط گردان‌های «شهداء الأقصی»

تهران- ایرنا- گردان‌های «شهداء الأقصی» شاخه نظامی جنبش فتح امروز (یکشنبه) از هدف قرار دادن یک نظامی صهیونیست در غرب شهر رفح و نیز مقر فرماندهی اشغالگران خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، گردان‌های شهداء الأقصی شاخه نظامی جنبش فتح اعلام کرد که مبارزان آن موفق شدند یک نظامی رژیم صهیونیستی را در تل زعرب واقع در غرب شهر رفح هدف قرار دهند.

این گردان‌ها همچنین اعلام کرد که رزمندگان آن مقر فرماندهی رژیم اشغالگر در امتداد خط تدارکات در محور «نتزاریم» در جنوب شهر غزه را با چندین موشک نوع ۱۰۷ هدف قرار دادند.

رزمندگان این گردان‌ها همچنین بامداد امروز (یکشنبه) با نیروهای اشغالگر در اردوگاه بلاطه به شدت درگیر شده و علیه نظامیان صهیونیست از مسلسل و مواد منفجره استفاده کردند.

گردان‌های مذکور همچنین یک گروه از نظامیان صهیونیست را که در ساختمانی در غرب شهر رفح کمین کرده بودند با مسلسل و آر پی جی هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن آنها شد.

شاخه نظامی جنبش فتح افزود که رزمندگان این گروه نظامیان صهیونیست را در محور «نتزاریم» هدف حمله با موشک ۱۰۷ و خمپاره ۱۲۰ میلی‌متری قرار دادند.

از سوی دیگر گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که یک گروه از نظامیان صهیونیست را در اطراف بیمارستان کویتی در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه با خمپاره هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا، با گذشت هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha