۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۳۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85503743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۵۹ طرح عمرانی در شهرستان خواف به ثمر نشسته است

۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۳۴
کد خبر: 85503743
۶۵۹ طرح عمرانی در شهرستان خواف به ثمر نشسته است

خواف- ایرنا- فرماندار خواف گفت:‌ ۶۵۹ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف با صرف اعتبار ۱۸ هزار و ۲۶۸ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در این شهرستان به ثمر نشسته است.

مهدی عباس‌پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح‌ها بخش‌های مختلف بهسازی معابر شهری و روستایی، آسفالت جاده ها، توسعه فضاهای آموزشی، ورزشی و بهداشتی و درمانی، تقویت و توسعه شبکه های برق و مخابرات را شامل می شود.

وی سایر بخش‌های این طرح‌ها را مرمت قنات‌ها، ساخت مخازن آب و توسعه خط انتقال و شبکه آب و گازرسانی به روستاها ذکر کرد.

فرماندار خواف گفت: از مهمترین این طرح‌ها می توان به گازرسانی به ۱۸ روستا با جمعیت ۲ هزار و ۲۰۰ نفر و صرف اعتباری افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال، ساخت و روکش و ایمن سازی جاده های اصلی، فرعی و روستایی با اعتبار ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و ساخت هفت مرکز و خانه بهداشت و ۲ پایگاه اورژانس و ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در مجموع با ۲۳۸ میلیارد ریال اشاره کرد.

عباس‌پور از دیگر طرح‌های مهم دولت سیزدهم در شهرستان خواف را ساخت بیش از ۲۶۰ کلاس آموزشی، نمازخانه و ۲ کارگاه و یک خوابگاه مدارس و مراکز آموزشی این شهرستان با اعتبار افزون بر هزار و ۳۲۱ میلیارد ریال برشمرد.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha