۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85503812
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

احداث بزرگترین پارک شهری زنجان به پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی رسید

زنجان - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: احداث بزرگترین پارک شهری زنجان در منطقه بی سیم، پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی دارد و امیدوارم طبق برنامه زمان بندی به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید نجفی روز دوشنبه در جلسه کمیسیون عمران شورای شهر زنجان، ‌افزود: عملیات اجرایی این پروژه در حال حاضر فعال بوده و به مرحله نازک کاری، نما کاری ابنیه و کف سازی رسیده است.

وی با بیان اینکه قرارداد اول این طرح به اتمام رسیده و قرارداد دوم نیز با پیمانکار در حال انعقاد است، اضافه کرد: مبلغ قرارداد اولیه یک هزار و ۳۴۹ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال بوده و مبلغ قرارداد دوم هنوز مشخص نیست.

این عضو شورای شهر زنجان ادامه داد: بوستان شهر زنجان در سال ۱۴۰۱ و در مساحتی بالغ بر ۶۸ هزار و ۸۶۴ متر مربع در منطقه بی‌سیم زنجان کلنگ‌زنی شد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان گفت: عملیات اجرایی این طرح به موسسه شهید رجایی ذیل قرارگاه خاتم الانبیا واگذار و قرار شد تأمین اعتبار آن ۳۰ درصد به صورت نقدی و ۷۰ درصد به صورت غیرنقدی در قالب واگذاری زمین‌های متعلق به شهرداری زنجان انجام شود.

وی اظهار داشت: در این پروژه، فضای بازی کودکان و بزرگسالان، جایگاه بازی‌های محلی و سنتی، محوطه ویژه ورزش‌های دوچرخه‌ سواری، سرای محله شامل کتابخانه و کلاس‌های آموزش هنری، سالن آمفی‌تئاتر روباز، سرویس بهداشتی، بوفه، کافی‌شاپ و نمازخانه طراحی شده است.

نجفی خاطر نشان کرد: بوستان شهر، بزرگترین پارک شهری زنجان است که با بهره برداری کامل آن شهروندان زنجانی به ویژه گروه های هدف در منطقه محروم بی سیم بهره مند خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha