۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۶
کد خبر: 85504220
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

قالیباف: دولت ما دولت پیشرفت و خدمت خواهد بود

۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۶
کد خبر: 85504220
قالیباف: دولت ما دولت پیشرفت و خدمت خواهد بود

تهران - ایرنا - نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت ما دولت خدمت و پیشرفت خواهد بود تا لبخند رضایت را به چهره ایرانی بنشاند و افتخار و سرافرازی را برای ایران عزیز کسب کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا سرافراز و الگو کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدباقر قالیباف روز دوشنبه - ۲۱ خردادماه - در نخستین روز تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری پیامی منتشر کرد

در این پیام آمده است: کشور ما در لحظه‌ای تعیین‌کننده‌ قرار گرفته است. لحظه‌ای که یا به عقب‌ماندگی‌های دهه ۹۰ بازمی‌گردد، یا مسیر خدمت و پیشرفت را پی می‌گیرد.

وی افزود: ایران عزیز ما، هر اندازه در اقتدار و توان بازدارندگی مورد حسرت دیگر کشورها قرار گرفته، در عرصه اقتصاد و رفاه نیاز به جهش دارد. معیشت و قدرت خرید خانوارهای ما وضعیت مناسبی ندارد، شاخص‌های عدالت و برابری از آرمان‌ها فاصله دارد و بخشی از جوانان و نخبگان برای آینده زندگی‌شان احساس نگرانی می‌کنند.

قالیباف ادامه داد: با وجود آن، ما دقیقاً در همین لحظه‌ است که می‌توانیم با همدلی اجتماعی، اتحاد ملی و کاری جهادی حرکت خود را به‌سوی زندگی خوب و ایران پیشرفته شتاب بخشیم و عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم. امروز فرصت آن را داریم که به حرکت کشور شتابی دوباره دهیم. آن فرصت همین انتخابات پیشِ‌روست، و نه زمان دیگر.

وی افزود: پیشرفت ایران، و بهبود کیفیت زندگی خانوارها و عدالت فراگیر، با مشارکت همه ممکن است و دقیقاً به همین دلیل است که امروز شما و فقط خود شما می‌توانید باری دیگر قهرمان داستان پیشرفت ایران باشید. شما جوانان! شما روستاییان! شما معلمان! شما کارگران! شما بازنشستگان! شما نخبگان! شما فعالان اقتصادی! شما دانشجویان و دانشگاهیان! و همۀ شما زنان و مردان ایران زمین! امروز هر کسی که بخواهد تغییری ایجاد کند، باید با استعانت از الطاف الهی از شما قدرت گیرد، به شما امید داشته باشد، و به کمک یکایک شما چشم بدوزد.

وی ادامه داد: من، محمدباقر قالیباف، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاستِ جمهوری، برای رقم‌زدن این هدف بزرگ به‌سوی تک‌تک شما ایرانیان عزیز دست یاری دراز می‌کنم. شما من را با تمام نقاط قوت و ضعفم می‌شناسید. شما می‌دانید آنچه وعده می‌دهم را به سرانجام می‌رسانم. یقین دارم فرصت همچنان برای بازکردن گره‌های درهم‌پیچیده باقی است و این را به پشتوانه کارنامه‌ای می‌گویم که در طول سالیان سال پیشِ چشمان شماست. اطمینان دارم که با بهره‌گیری از توانایی‌های کلیه مدیران لایق و جوانان نخبه، و با فراهم‌کردن بستری برای مشارکت عمومی و تکیه بر روحیه جهادی‌ای که از دوران دفاع مقدس الهام گرفته‌ایم، قادر خواهیم بود تغییری شگرف ایجاد کنیم و گام بلندی برای رفاه و آبادانی ایران برداریم و اجازه ندهیم حرکت آغازشده ناتمام بماند.

وی گفت: من، با آگاهی کامل از مشکلات پیچیده کشور و اشراف بر ظرفیت‌های متنوع اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، تصریح می‌کنم:

کشور ما ایران ثروتمندتر از آن است که معیشت و رفاه مردم دچار چالش باشد.

دل‌های ایرانیان مهربان‌تر از آن است که همدلی اجتماعی ما اینچنین سست شود.

جوان‌های ما توانمندتر از آن‌اند که مشکلات کشور بدین صورت مزمن و حل‌نشده باقی بماند.

عشق مردم ما به اسلام و ایران عمیق‌تر از آن است که نتواند انگیزه و امید برای حرکت ایجاد کند.

با شما پیمان می‌بندم که هرچه در توان داریم را به کار گیرم تا دولتی مسئولیت‌پذیر، تحول‌گرا، شایسته‌سالار، مردمی و انقلابی بسازیم.

وی ادامه داد: امروز دغدغه رهبر عزیزمان و همه نیروهای انقلابی ، عدالت، رفاه و سعادت مردم و پیشرفت ایرانِ عزیزترازجان است و این آرزوی مشترک قلب‌های همه ما را به یکدیگر پیوند می‌زند.

وی تصریح کرد: ازاین‌رو، دولت ما دولت خدمت و پیشرفت خواهد بود تا لبخند رضایت را به چهره ایرانی بنشاند و افتخار و سرافرازی را برای ایران عزیز کسب کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا سرافراز و الگو کند، مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند.

به گزارش ایرنا، اولین مناظره انتخاباتی روز دوشنبه ۲۸ خرداد از ساعت ۲۰ تا ۲۴ برگزار و از شبکه یک سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha