۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85504451
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهاردهمین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در کردستان افتتاح شد

سنندج- ایرنا- چهاردهمین مرکز مشاوره ازدواج و خانواده کردستان با حمایت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان در سنندج افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان روز دوشنبه در آیین افتتاح مرکز مشاوره ازدواج و خانواده «دلبن» در سنندج اظهار کرد: مراکز مشاوره ازدواج باید مکانی امن در جهت تحکیم بنیان خانواده، نه تنها در زمان اختلاف بلکه در حین زندگی آرام آنها باشند.

مجتبی تاجیک افزود: نباید خدمات مشاوره به دلیل مشکلات مالی به امری دور از دسترس تبدیل شود، بلکه باید تلاش کرد این خدمات در دسترس جوانان به ویژه در سنین پایین تر قرار گیرد.

چهاردهمین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در کردستان افتتاح شد

وی یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سمینارها با موضوع خانواده و ازدواج می‌تواند به ارتقای دانش و آگاهی عمومی در این زمینه کمک کند و در نتیجه تقاضا برای خدمات مشاوره را افزایش دهد که این امر مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم اظهار کرد: این مرکز مشاوره ازدواج جوانان چهاردهمین مرکزی است که با حمایت و همکاری دستگاه‌ ورزش و جوانان در استان افتتاح و به جوانان و زوج های کردستانی ارائه خدمت خواهد کرد.

مجید آوج افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری تعداد مراکز مشاوره ازدواج و خانواده کردستان که مجوز آنها از طریق وزارت ورزش و جوانان صادر می شود، به ۲۰ مرکز ارتقا پیدا می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha