توقیف محموله بزرگ دام قاچاق در آب‌های خلیج‌فارس

بندرعباس - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از توقیف محموله یک هزار و ۵۲۱ راس گوسفند قاچاق از یک فروند کشتی در آب‌های خلیج‌فارس خبر داد و گفت: در این راستا ۱۷ متهم دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، عارف اکبری روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران مرزبانی مستقر در پایگاه دریابانی جزیره بوموسی با دستور مقام قضایی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه محموله‌ای شامل یک‌هزار و ۵۲۱ راس گوسفند قاچاق را حین خروج از مرزهای کشور توقیف کنند.

وی بیان کرد: در این عملیات یک فروند کشتی توقیف و تعداد ۱۷ نفر متهم دستگیر شده‌اند.

دادستان بندرعباس همچنین با تاکید بر اینکه قاچاق دام زنده و مولد خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید ملی وارد می‌کند، اظهار کرد: با اقدام به موقع دستگاه قضایی استان و عملیات ضربتی ماموران مرزبانی، قاچاقچیان در تحقق نیت مجرمانه خود ناکام ماندند و از خروج این محموله بزرگ و ارزشمند دام از مرزهای کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

اکبری تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که رییس قوه قضاییه و دادستان کل کشور نیز همواره بر آن تاکید دارند، مبارزه جدی با پدیده قاچاق است که این مهم با جدیت پیگیری می‌شود و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha