تبریک باقری کنی به سوبرامانیام جایشانکار

تهران-ایرنا- سرپرست وزارت امور خارجه ایران در پیامی انتصاب مجدد وزیر امور خارجه هند را تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا، علی باقری کنی سرپرست وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی در فضای مجازی انتصاب مجدد سوبرامانیام جایشانکار به مقام وزارت امور خارجه هند را تبریک گفت.

وی در این پیام نوشت: تبریک به دکترسوبرامانیام جایشانکار، وزیر امور خارجه هند. اطمینان دارم تداوم حضور وی در سمت مهم وزیر امور خارجه موجب تقویت و گسترش روابط ایران و هند در همه زمینه ها خواهد شد.

به نقل از ان‌دی‌تی‌وی ، دو روز پس از سوگند نخست وزیری نارندرا مودی برای سومین دوره متوالی، سوبرامانیم جایشانکار و آشوینی وایشناو مسئولیت وزارتخانه های امور خارجه و راه آهن را بر عهده گرفتند.

چهار وزارتخانه اصلی در کابینه جدید نخست وزیر مودی بدون تغییر هستند. در همین راستا آمیت شاه وزارت کشور، راجنات سینگ وزارت دفاع ، سوبرامانیم جایشانکار وزیر امور خارجه و نیرملا سیتارامان وزارت دارایی را حفظ می کند.

جایشانکار پس از تصدی مسئولیت به عنوان وزیر امور خارجه برای دومین دوره متوالی در حساب رسمی خود در فضای مجازی نوشت: "به عنوان وزیر امور خارجه مسئولیت را بر عهده گرفتم. از نخست وزیر نارندرا مودی تشکر می کنم که این مسئولیت را به من محول کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha