رسانه‌های خارجی به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی هستند+فیلم

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون هماهنگ کننده تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در تربت‌حیدریه با اشاره به این که کمتر از ۲۰ روز دیگر تا برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باقی مانده‌است گفت: نوک پیکان رسانه‌های خارجی در حرکتی همسو و مغرضانه به دنبال مایوس ساختن مردم از نظام اسلامی و دلسرد کردن آنان از حضور پرشور در پای صندوق‌های رای است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ قربان افرآسیابی روز سه‌شنبه در دوره آموزشی بصیرت افزایی که ویژه خانواده کارکنان پایور برگزار شد افزود: رسانه های معارض و معاند به دنبال القای ناکارآمدی و فساد در جامعه هستند تا با این ترفندها به ایجاد تفرقه و شکاف اجتماعی اقدام کنند و در نتیجه موجب کاهش سطح اعتماد عمومی شوند.

وی ادامه داد: شایسته است با تقویت سطح آگاهی‌های سیاسی و اعتقادی و نیز بصیرت افزایی توطئه‌های آنها را خنثی سازیم.

معاون هماهنگ کننده تیپ ۱۷۷ تربت‌حیدریه گفت: تجربه سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گواه آن است که هر جا مماشات کردیم، ضربه خوردیم و بنابراین ضرورت دارد با گفتمان‌سازی و راهکارهای اساسی و به روز، پاسخ قاطع برای آنها داشته‌باشیم.

افراسیابی با اشاره به انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری افزود: صرف نظر از این که چه کسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری موفق به کسب رای اعتماد مردم خواهد شد مهمترین پیام این انتخابات، تشخیص سره از ناسره توسط مردم است.

وی ادامه داد: مردم ایران در روزهای اخیر با حضور عاشقانه خود در آیین پاسداشت رییس‌جمهور شهید آیت‌الله رییسی نشان دادند هنوز بر سر آرمان‌های نظام اسلامی و پشتیبانی از خادمان خود هستند.

حجت‌الاسلام جواد رحمانی رییس عقیدتی - سیاسی تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در تربت‌حیدریه نیز در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: از آنجا که در ماه مبارک ذی‌حجه قرار داریم و ششم این ماه به مناسبت پیوند فرخنده حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده، لذا این دوره آموزشی ویژه خانواده ها برگزار شده‌است.

تیپ مستقل پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی مستقر در تربت‌حیدریه خرداد ماه سال ۹۰ از لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه‌(ع) خراسان جدا شد و از آن تاریخ ماموریت خود را به صورت مستقل انجام می‌دهد.

این یگان نظامی تاکنون هزار و ۵۲۰ شهید و افزون‌ بر سه هزار جانبار تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده‌ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha