واژگونی خودرو در جاده نیشابور یک کشته و چهار زخمی در پی داشت

مشهد- ایرنا- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ در جاده نیشابور، سه راه حسن آباد، یک کشته و چهار زخمی در پی داشت.

سید حمید حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های حسن آباد و "فدیشه" به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی نخستین کارشناسان اورژانس، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک نفر از آنان پیش از رسیدن اورژانس فوت کرد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: چهار مصدوم دیگر پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی، توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

حسینی با بیان این که متاسفانه شب گذشته نیز ۲ شهروند در ۲ حادثه واژگونی متفاوت خودرو جان خود را از دست دادند افزود: گرچه بیش از سه چهارم سفرهای بین شهری روزها انجام می‌شود، اما میزان حوادث رانندگی در شب‌، حدود سه برابر روز است.

وی ادامه داد: این آمار نشان می‌دهد بر خلاف تصور، رانندگی در شب، خطرهای بسیاری در پی دارد و به همین علت رانندگان باید نکات ایمنی را هنگام رانندگی در شب مدنظر قرار دهند.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha