وعده اینفانتینو در فاصله ۲ سال تا جام‌جهانی ۲۰۲۶: «شگفت‌زده خواهید شد» + فیلم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) در فاصله ۲ سال تا آغاز جام‌جهانی ۲۰۲۶، وعده داد که هواداران فوتبال از تماشای این مسابقات شگفت‌زده خواهند شد.

به گزارش سه‌شنبه‌شب ایرنا، ۲ سال تا آغاز جام‎‌جهانی ۲۰۲۶ باقیمانده است؛ رقابت‌هایی که برای اولین بار با حضور ۴۸ تیم و به میزبانی سه کشور آمریکای شمالی یعنی آمریکا، کانادا و مکزیک در ۱۶ شهر و با برگزاری ۱۰۴ مسابقه انجام خواهد شد.

۱۱ ژوئن ۲۰۲۶ با برگزاری دیدار افتتاحیه، جام‌جهانی ۲۰۲۶ رسما آغاز می‌شود و جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا در فاصله ۲ سال تا سوت آغاز این مسابقات، نمی‌تواند هیجان خود را برای برگزاری این مسابقات که به گفته او «بزرگ‌ترین» رقابت خواهد بود، پنهان کند.

اینفانتینو در گفت‌وگویی با تارنمای فیفا اعتراف کرد که درباره برگزاری بازی افتتاحیه در ورزشگاه «آزتکا» در شهر مکزیکوسیتی مکزیک که نقطه عطفی در تاریخ خواهد بود، هیجان‌زده است.

ورزشگاه آزتکا در حالی میزبان افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۲۶ است که پیش از این میزبان ۲ بازی افتتاحیه جام‌ جهانی ۱۹۷۰ و ۱۹۸۶ بوده است.

وعده اینفانتینو در فاصله ۲ سال تا جام‌جهانی ۲۰۲۶: «شگفت‌زده خواهید شد» + فیلم

اینفانتینو اظهار داشت: این اولین ورزشگاه خواهد بود که میزبان سه بازی افتتاحیه جام جهانی بوده است. ما قبلاً چنین چیزی را ندیده‌ایم و تجربه آن در ورزشگاهی مانند آزتکا بسیار خاص است. این ورزشگاه میزبان مسابقات حماسی بوده است. در آنجا قهرمانان مطلقی مانند پله و دیگو مارادونا را دیده‌ایم که بازی کردند و پیروز شدند. من از همین الان شمارش معکوس را برای ۲ سال آینده آغاز کرده‌ام.

رئیس فیفا یادآور شد: ۲ سال زمان زیادی به نظر می‌رسد، اما می‌دانیم که بسیار نزدیک است. بنابراین شک نداریم که این بزرگ‌ترین رویداد، نمایش و تورنمنت جهان خواهد بود. ۲ سال دیگر، جهان ایستاده در انتظار اتفاقاتی خواهد بود که در آمریکای شمالی میفتد.

رئیس فیفا با تاکید بر اینکه تمام تلاش‌ها برای قرار دادن یک تجربه فوق‌العاده در اختیار همه انجام می‌شود، افزود: در شهرهای میزبان، با مقامات، مسئولان شهری و برگزار کنندگان کار می‌کنیم. همکاری فوق‌العاده‌ای وجود دارد و آنها مشتاقانه منتظر استقبال میلیون‌ها هوادار از سراسر جهان هستند. ورزشگاه‌ها واقعا زیبا هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha