قاضی‌زاده هاشمی: مدعی ریاست‌جمهوری باید فهم کلی از مسائل کشور داشته‌ باشد

تهران - ایرنا - نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ فردی که ادعای ریاست جمهوری دارد باید فهم‌ کلی از مسائل عمومی کشور و نگاه راهبردی داشته باشد و بتواند تیم منسجم را به کار گیرد.

به‌گزارش ایرنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشست با جمعی از هنرمندان افزود: سخن گفتن در جمع فرهیختگان و اصحاب فرهنگ و هنر خیلی سخت است. خیلی خوشحالم در جمع هنرمندان اقشار مختلف حضور دارم.

وی گفت: بیان در دل های شما عزیزان نشانه امید است که شاید ذهن پویایی برای حل مشکلات آنها و اراده ای برای اقدام باشد. امیدواریم به این وظایف سنگین عمل کنیم.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: فردی که ادعای ریاست جمهوری دارد باید فهم‌ کلی از مسائل عمومی کشور و نگاه راهبردی داشته باشد و بتواند تیم منسجم را به کار بگیرد.

وی افزود: فرهنگ، تولید کننده باورها و ارزش ها است و این ارزش هاست که به انسان حرکت می دهد. امروز اگر در عرصه های مختلف اجتماعی مشکل پیدا کرده ایم دلیل آن تغییر این ارزش ها است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: خانواده را مسیر سعادت انسان می دانم و دلیل انتخاب شعار دولت آینده هم همین بود. تفاوت جدی فرهنگ ایران با غرب نیز در همین است که غربی ها فردگرا و ایرانی ها خانواده محور هستند.

وی افزود: برای حل مسائل اقتصادی باید اول مسائل فرهنگی حل شود و برای این حوزه برنامه داشته باشیم.

قاضی زاده هاشمی گفت: عرصه فرهنگ وابسته به اهالی این عرصه است و نمی شود آن را حکومتی کرد، کار اصلی ما بستر سازی است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: در عرصه فرهنگ و بقیه عرصه ها گزارش کارکردهای ما باید به جای کمیت وارد فضای کیفی شود تا مبنای این ارزش یابی ها مشخص شود.

وی افزود: در دولت مردم و خانواده، در حوزه هایی که جامعه نقش دارد نباید دولت وارد شود. مثلا در حوزه فرهنگ که اهالی این عرصه هستند دولت نباید ورود کند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha