۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۰۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85506282
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار بوشهر: مولدسازی میراث ماندگار و گران‌بهای شهید رئیسی است

بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهر گفت: مولدسازی به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم برای سرعت‌بخشی به روند اجرا طرح‌های عمرانی، میراث ماندگار و گرانبهای شهید رئیسی است.

احمد محمدی زاده شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با هدف پیشرفت و سرعت‌بخشی به روند مولدسازی در استان بوشهر، موانع و مشکلات موجود در این مسیر شناسایی و برای هر کدام از آنها تدابیر لازم بکارگیری شده است.

وی بیان کرد: مولدسازی در واقع خلق ثروت و تامین منابع برای طرح‌های عمرانی نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی است که باید از این ظرفیت ارزشمند نهایت استفاده انجام شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: اصل و اساس مولدسازی و کار و اعتبار حاصل از مولدسازی و اجرا طرح‌ها نیز برای خود دستگاه‌ها بوده که در این راستا از دستگاه‌های پیشگام استان قدردانی می‌شود.

محمدی‌زاده ادامه داد: مولدسازی فرصتی قانونی و تاریخی است که به تصویب سران قوا رسیده و اموال و املاک مازاد دستگاه‌ها را به منابع نقدی برای اتمام طرح‌های عمرانی نیمه تمام تبدیل می‌کند.
وی افزود: منابع اعتباری موجود پاسخگوی تعدد طرح‌های عمرانی نبوده از این رو باید از ظرفیت ایجاد شده از محل مولدسازی برای سرعت‌بخشی به اجرا طرح‌های عمرانی استفاده کرد.
محمدی‌زاده عنوان کرد: در نبود طرح‌ مولدسازی شاید روند اجرا و اتمام طرح‌ها سالیان سال به طول بینجامد بر این استان مولدسازی در استان بوشهر در اولویت جدی مدیریت ارشد استان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha