۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85506696
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰۰ مسجد در البرز متولی غنی سازی اوقات فراغت شدند

۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴
کد خبر: 85506696
۴۰۰ مسجد در البرز  متولی غنی سازی اوقات فراغت شدند

کرج - ایرنا - مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز گفت: ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در این استان متولی غنی سازی اوقات فراغت شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام "کاظم شکری" در نشست خبری با اشاره به اهمیت توسعه و تعمیق فرهنگ غنی غدیر، تبیین و ترویج آموزه های علوی و سیره امیرالمومنین(ع) در تمام ابعاد زندگی انسان افزود: ترویج و تبیین سیره امیرالمومنین(ع) یکی از مهمترین مبنا ها در مساجد در اوقات غنی سازی فراغت است.

وی گفت: توجه به جایگاه امیرالمومنین(ع) یک راهبرد کلان به منظور ایجاد انگیزه، تشویق مردم و مسوولان به منظور نزدیک شدن به جامعه علوی مبتنی بر اصول و قواعدی است که حضرت علی(ع) آن را در نهج البلاغه شریف ترسیم کرده است.

شکری با بیان این مهم که امامت و ولایت به عنوان سرفصل اعتقادادت دینی و ایمانی مسلمانان است اظهار کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف تبیین و تحقق شعار سال در دهه ولایت و امامت در قالب سربرگ نامه های اداری، پوسترها، پارچه نوشته ها این شعار را مورد توجه قرار می دهند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: شبکه های اجتماعی نیز از جمله گروه های رسانه ای موثر در توجه بخشی به این شعار در این دهه هستند.

حجت الاسلام شکری بیان کرد: بر این اساس ائمه مساجد و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در خطبه های نماز جمعه طی دهه ولایت و امامت نسبت به تبیین شعار «امیرالمومنین(ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی» اقدام می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha