۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85506799
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میزبانی خراسان‌شمالی از سی‌ویکمین اجلاس سراسری نماز

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: بجنورد مرکز استان آبان ماه سالجاری میزبان سی و یکمین اجلاس سراسری نماز با عنوان" نماز نسل نو و رسالت ما" است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز چهارشنبه در نشست ستاد برگزاری سی و یکمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری این اجلاس رویداد مهمی در استان است که باید با برنامه ریزی و همکاری تمامی دستگاه ها برگزار شود.

وی با بیان اینکه در برگزاری اجلاس نماز از تجمل گرایی پرهیز شود افزود: این اجلاس برکات زیادی را برای استان دارد و تمام جوانب برای برگزاری این رویداد باید رعایت شود.

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: دستگاه های مرتبط هماهنگی های لازم را خواهند داشت و برنامه ریزی لازم انجام خواهد شد تا استان برای برگزاری این رویداد مهم آمادگی لازم را داشته باشد.

وی ضمن تشکر ویژه از تمام دست اندرکاران برگزاری اجلاس نماز در استان ادامه داد: لازم است از خادمینی که در سطح استان برای برنامه های برگزاری نماز تلاش های ارزنده ای داشتند و پیگیری های لازم را انجام داده اند، تجلیل شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: انگیزه لازم برای برگزاری این رویداد مهم قرآنی در دستگاه های اجرایی استان وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری بیان کرد: حکومت جمهوری اسلامی براساس مبانی الهی و دینی است و پایبندی به نماز به عنوان ستون دین، جامعه را از انحراف و آلودگی ها مصون می دارد.

وی اظهار کرد: در جامعه اسلامی اعتقادات و اخلاقیات از سرچشمه نماز آبیاری می شود و خدمتگذاری در حوزه ترویج فرهنگ نماز وظیفه هر مسلمان است.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری در شمال شرق کشور واقع است که نیمی از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha