۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵
کد خبر: 85507071
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قهر لوکادیا با گل به ۳۲۰ روز رسید!

تهران-ایرنا- یورگن لوکادیا بعد از حضور در پرسپولیس و سپس سوپرلیگ چین، در دسته دوم اسپانیا روزهای تلخی را سپری کرد.

به گزارش ایرنا، یورگن لوکادیا یکی از بهترین بازیکنان خارجی لیگ برتر بود. مهاجمی هلندی که به صورت مستقیم از بوندسلیگا و باشگاه بوخوم راهی ایران شد تا برای پرسپولیس بازی کند. لوکادیا خیلی زود در پرسپولیس توانایی‌های خود را به رخ کشید و بهترین گلزن تیم لقب گرفت، اما پس از مدتی برای ادامه فوتبال خود به چین رفت. در چین لوکادیا دوران متوسطی را سپری کرد. او در ۲۴ بازی ۷ گل برای کانگژو به ثمر رساند اما در پایان فصل و به دلیل اختلاف با میدران این باشگاه تصمیم گرفت قرارداد خود را فسخ کند.

یورگن لوکادیا که همیشه نشان داده تصمیماتی جنجالی می‌گیرد، این بار و بعد از جدایی از کانگژو به دسته دو اسپانیا رفت و پیراهن تیم نه چندان مشهور آموربیتا را پوشید. در پایان فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ سطح دوم باشگاهی در اسپانیا، آموربیتا با کسب ۴۵ امتیاز از ۴۲ بازی در رده نوزدهم جدول ایستاد و به دسته پایین‌تر سقوط کرد. لوکادیا هم تنها ۴ بار به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب قرار گرفت، ۵۳ دقیقه در زمین حضور داشت اما نتوانست توفیقی در گلزنی به دست بیاورد.

از آخرین باری که لوکادیای ۳۰ ساله دروازه رقبا را باز کرد، حدود ۳۲۰ روز می‌گذرد. او ۵ مرداد ۱۴۰۲ و در سوپرلیگ چین توانست دروازه نانتونگ ژیون را باز کند و از آن زمان تا امروز موفقیتی در گلزنی به دست نیاورده است. لوکادیا در این مدت برای تیم ملی کوراسائو هم به میدان رفته اما آنجا هم در گشودن دروازه رقبا ناکام مانده است. با این شرایط باید ببنیم تیم بعدی لوکادیا کجا خواهد بود؟ قرارداد او با آموربیتا تمام شده و باید به عنوان بازیکن آزاد تیم آینده خود را مشخص کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha