خوراکچی: ایرالکو جواب خوبی‌های من را طور دیگری داد/ قرار بود لژیونرها را به خدمت بگیریم

تهران- ایرنا- سرمربی سابق تیم فوتسال ایرالکو اراک گفت: من با کمبودهای باشگاه ساختم ولی ایرالکو جواب خوبی‌های من را طور دیگر داد اما امیدوارم این تیم در ادامه راه به موفقیت برسد.

محمود خوراکچی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص شرایط بحرانی تیم فوتسال ایرالکو اراک اظهار داشت: پارسال اول فصل از اراک به من زنگ زدند و به من گفتند یک برنامه ۱۰ میلیاردی بده اما من به باشگاه گفتم اصلا با این بودجه‌ای که اختصاص دادید، برنامه نمی‌دهم. اما یک‌باره بودجه تیم فوتسال اراک به ۲۰ میلیارد رسید اما ما با ۲۰ میلیارد هم نتیجه نگرفتیم. هیات‌مدیره به من گفت تیم را در لیگ نگه دار و ما هم قول می‌دهیم تیم قوی را برای فصل بعد ببندیم و من هم با این بودجه کم قبول کردم و خداراشکر می‌کنم با آن سختی توانستیم در لیگ بمانیم.

وی افزود: در فصل جدید هیات مدیره ایرالکو با ما یک قرارداد جدید بستند ولی ما به آن‌ها گفتیم ۵۰ درصد از قراردادمان را هم کم کنید و آن طرف هم گفتند اگر تیم را دوباره در لیگ نگه دارید ما فصل بعد قراردادتان را افزایش می‌دهیم. من با کمبودهای باشگاه ساختم ولی ایرالکو جواب خوبی‌های من را طور دیگر داد.

سرمربی سابق تیم فوتسال اراک در مورد اینکه اختلاف با هیات مدیره یادآور شد: من این موضوع را به شدت رد می‌کنم چون من همیشه با ادب و احترام با هیات مدیره ایرالکو صحبت می‌کردم.

وی در خصوص جدایی خود از ایرالکو اراک، تصریح کرد: جدایی من از این تیم فقط به خاطر بودجه بوده است. ما قرار بود امسال لژیونرهای با کیفیت بگیریم که متاسفانه هیات‌مدیره باشگاه با این موضوع مخالفت کردند. در حال‌حاضر من و همه کمک مربی‌هایم بدون تیم هستیم و ۱۰۰ درصد هیچ تیمی در حال‌حاضر سرمربی تغییر نمی‌دهد ولی ایرالکو این کار را انجام داد. امیدوارم تیم در ادامه راه به موفقیت برسد.

خوراکچی درباره سرمربی تیم ملی فوتسال ایران نیز خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که وحید شمسایی سرمربی تیم ملی شده چون در حال‌حاضر در تیم ملی می‌بینیم همه بازیکنان جوان باتجربه هستند و این موضوع باعث شده همه بازیکنان برای رسیدن به تیم ملی، عملکرد خود را بهتر کنند. امیدوارم بازیکنان بیشتری هم از اراک به تیم ملی بروند چون لیاقت بازی کردن برای کشورشان را دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha