تهران-ایرنا- انتخابات قابل اندازه گیری ترین نوع مشارکت سیاسی مردم محسوب میشود. مشارکتی که از دهه ۱۹۹۰در همه کشورها و به ویژه کشورهای دارای دموکراسی جوانتر کاهش یافته است. در این بین، رسانهها نقش مهمی در افزایش یا کاهش مشارکت مردم در انتخابات از جمله در انتخابات دو دوره اخیرش ریاست جمهوری در آمریکا ایفا کردهاند. با این تفاسیر رسانهها چه تاثیری بر میزان مشارکت مردم در انتخابات ایران داشتهاند؟
اخبار مرتبط
-
رسانهها چگونه میتوانند مشارکت در انتخابات را افزایش دهند؟
تهران- ایرنا- نتایج برخی از مطالعات نشان میدهد بین میزان مصرف رسانههای جمعی با مشارکت سیاسی…
نظر شما