پزشکیان: به دنبال پست و قدرت نیستم/آمده‌ام برای ایران

تهران- ایرنا- «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نه در پی پست و مقام هستم و نه برای قدرت آمده‌ام، گفت: آنچه در ذهنم برای خاک ایران دنبال می‌کنم انصاف، سربلندی، رفاه و امنیت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همایش فرهنگیان حامی «مسعود پزشکیان» عصر امروز - جمعه ۲۵ خرداد ماه - با عنوان «برای ایران» با حضور فعالان سیاسی و نمایندگان ادوار مجلس برگزار شد.

در این همایش، هادی غفاری فعال سیاسی اصلاح‌طلب، رحمت الله بیگدلی فعال سیاسی، مجید انصاری عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز، سید محمد بطحایی عضو ستاد پزشکیان و جمعی از نمایندگان ادوار شرکت کردند.

نه در پی پست و مقام هستم و نه برای قدرت آمده‌ام

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این همایش گفت: من یکی از شما هستم و آنچه در ذهنم برای خاک ایران دنبال می‌کنم انصاف، سربلندی، رفاه و امنیت است.

پزشکیان اضافه کرد: برای من شرم‌آور است که دیگران راحت زندگی می‌کنند و در جامعه ما کسانی هستند که سر در زباله می‌کنند و این خواب را بر من حرام می‌کند. نه در پی پست و مقام هستم و نه برای قدرت آمده‌ام، بلکه آمده ام تا به کمک مردمی که دل در گرو ایران دارند راهی را برویم تا از بحرانی که در آن گرفتار شده ایم، خارج شویم.

وی تاکید کرد: ما می‌توانیم عبور کنیم به شرط اینکه اجازه شکوفایی به همه بدهیم و این وضعیت جز با حضور و مشارکت شما و تلاش ممکن نیست. هر ایرانی یک ستاد است و هرجا که هستید اگر من نتوانستم شما را ببینم و وقت نشد، خود شما ستاد باشید. از اینکه در خیابان‌های ایران به یک زن و دختر ایرانی بی‌احترامی کنند به پیامبر قسم شرمنده‌ام. انسان به دلیل انسان بودنش کرامت دارد و ما می‌توانیم با منطق و همراهی این شرایط را عوض کنیم.

برای حل مشکلات باید گفت و گو با یکدیگر و دنیا را یاد بگیریم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما باید گفت و گو با یکدیگر و با همسایگان و دنیا را یاد بگیریم ، با دعوا کردن مملکت مشکل پیدا می کند، حق نداریم با کسی دعوا کنیم و حق کسی را ضایع کنیم و آنچه می توانیم با یکدیگر انجام دهیم این است که دست به دست هم دهیم و مشکل را حل کنیم.

پزشکیان با بیان این جمله که همه ایران برای ایران، گفت: من به تنهایی کسی نیستم اما این قطره وقتی با قطره‌های دیگر همراه شود دریایی درست می‌کند و هیچ چیز نمی‌تواند جلوی این دریا بایستد. 

آقای پزشکیان حرف دل خاکستری ها را نزنید پای صندوق نمی‌آیند

فولادوند، قائم مقام ستاد فرهنگیان در ابتدای این مراسم گفت: جلسه اصلی ما روز سه‌شنبه در جمع وسیع‌تری از فرهنگیان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰ درصد از اعضای ستاد آقای پزشکیان را جامعه فرهنگی شکل داده‌اند، اظهار کرد: آنها سه سال است منتظر این روز بودند تا فردی پیدا شود و صدای آنها را بشنود. 

این فعال سیاسی خطاب به پزشکیان، تصریح کرد: در مناظره‌ها حرف دل ما را بزنید. رای‌های خاکستری اگر حرف دلشان را نزنید پای صندوق نمی‌آیند. 


آقای پزشکیان! باید جراحی بزرگ در اقتصاد انجام دهید

فریده اولاد قباد نماینده مجلس دهم هم در این همایش خطاب به «مسعود پزشکیان»، گفت: شما جراح حاذق می‌خواهم یک جراحی بزرگ را در اقتصاد داشته باشید. ربا را از بانک‌ها حذف کنید. 

وی با بیان اینکه فرهنگیان با کسری بودجه مواجه هستند، گفت: حفظ کرامت معلمان عزیز و آموزش و پرورش را در اولویت قرار دهید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha