فعالیت‌ ستادهای انتخاباتی «پزشکیان» در خراسان رضوی آغاز شد

مشهد-ایرنا- رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در خراسان رضوی گفت: فعالیت‌های این مراکز در مشهد آغاز شده و مسوولان ستاد برای همه شهرستان‌های استان تعیین شده‌اند.

محمد صادق جوادی حصار روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در محل بلوار کلانتری مشهد (کلانتری ۲۲ و ۲۴) فعال است و علاقه مندان می توانند برای همکاری به این ستاد مراجعه کنند، البته فعالیت ستاد بیشتر از ساعت ۱۵ هر روز به بعد است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی چند ستاد در نقاط مختلف شهر مشهد نیز پیش بینی شده و امروز شنبه ستاد دانشگاهیان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تقاطع «ابوذر و ناصرخسرو» آغاز به کار می کند.

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در خراسان رضوی اظهار کرد: چارچوب کادر ستادهای اصناف، صنایع و تولیدکنندگان و جوانان نیز تعریف شده و با تعیین اعضای ستاد دانشجویی نیز، این ستاد در طول امروز یا فردا، یکشنبه افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: یک ستاد انتخاباتی نیز برای بانوان با توجه به رویکردهای مورد توجه آنان در نظر گرفته شده که در چارچوب ضوابطی که ستاد مرکزی و قوانین انتخابات اعلام کرده، این ستاد نیز فعالیت خواهد کرد.

جوادی حصار گفت: تا جایی که امکانات و بضاعت ما اجازه دهد، در فضای مجازی و میدانی فعالیت داریم، تاکنون نیز هزینه ستادها به صورت اهدایی، شخصی و رفاقتی تامین شده و هنوز منابعی که باید ما را تامین کند دریافت نکرده‌ایم.

فعالیت‌ ستاد انتخاباتی «پزشکیان» در خراسان رضوی آغاز شد
محمد صادق جوادی حصار

محمد صادق جوادی حصار هم اکنون سخنگوی حزب اعتماد ملی است و به عنوان یک چهره سرشناس و با سابقه جریان اصلاح‌طلب در خراسان شناخته می شود.

بر اساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی و محمد باقر قالیباف ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند که هشتم تیرماه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۵۶۹ شعبه اخذ رای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha